Inlägg #1: Postat: 2005-08-08 09:56:00
|
microfilosofen |
Sant, Annika! Det är ett av perspektiven i mitt inlägg som enligt mig inte är det minsta kryptiskt: den ideologiska kvarlevan av Göran Persson är lika stor som min text här är kort; dvs minimalistisk. Bästa hälsningar, till Dig Annika. Har vi förresten träffats förr i Skåne??.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-08-08 10:07:00
|
sune |
Nu ska ni inte va elaka mot Mysgöran. Han har ju jobbet som statsminister som språngbräda! Som kompis med Blair och ryggdunkare åt Busk har han en internationell politiks karriär som i en liten ask. Då kan ni väl inte begära att han skall anstränga sig.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-08-08 10:43:00
|
Annika Lundgren |
Sune: Nej, jag begär absolut inget av någon som är tomheten själv. En sådan vill ha, ha och ha. Därför måste vi alla ge, ge och ge så att han ständigt får leva i överflöd.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-08-08 11:24:00
|
Annika Lundgren |
CK: Det var en svår parentesfråga. Skåne är ju ett stort landskap, inte bara Gustaf Adolfs Torg.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-08-08 18:44:00
|
microfilosofen |
Till Annika! Inte CK; det är inte min signatur. Men väl, KY: varför jag frågar är att jag " i tidernas begynnelse" mötte en mycket skärpt kollega, vid namn - just Annika Lundgren. Tänkte det kunde vara - du. - *KY*
|
|