Därför uppmärksammas sexbrotten

Inlägg #1: Postat: 2005-08-05 13:56:00
Inger Olsson
sätt. D v s våldföra sig på sin nästa.
När det gäller Billy Butt så undrar jag om du har följt alla hans inlägg. I svar till mig länk nedan hävdar han att han fälldes g e n o m ytterst påverkan av media. Vidare, att ingen tjej anklagade honom för våldtäkt. Han anklagar alltså inte bara polis och vårt domstolväsende.
Inlägg #2: Postat: 2005-08-05 13:57:00
Inger Olsson
Jag skulle ha ställt honom en följdfråga då, men artikeln blev för "gammal". Jag kan kanske göra det nu?
I alla år som B B skrivit om sitt eget fall så kan jag inte, för allt dåligt smör i Skåne, förstå varför ingen av tjejerna har gått ut - t ex i Sourze? - och berättat att de t ex aldrig anmälde honom för våldtäkt.
Inlägg #3: Postat: 2005-08-05 13:57:00
Inger Olsson
Jag fattar alltså inte varför ingen av dessa tjejer, som DÅ trädde fram i media och berättade, varför de inte bemöter B B i så fall nu.
Om B B talar sanning, så vad är problemet för dessa tjejer, som i så fall kan verka anonymt?
Länk: sourze.se
Inlägg #4: Postat: 2005-08-05 20:11:00
Billy Butt
Inger: De har tillfrågats åtskilliga gånger av medierna, men de törs inte därför att de vet vad konsekvenserna kan bli.
Inlägg #5: Postat: 2005-08-06 12:21:00
Inger Olsson
Billy: Tack för ditt svar.
Men jag förstår fortfarande inte vad konsekvenserna skulle bli. T ex skulle det inte bli några rättsliga efterspel för tjejerna som vid den tidpunkten dessutom var omyndiga om de styrkte din uppgift: att de i n t e anmälde dig för våldtäkt. Det var inte "det", som de polisanmälde dig för. Vilket du hävdar. Och då skulle väl lätt fallet rotas upp?
Inlägg #6: Postat: 2005-08-06 12:22:00
Inger Olsson
Kanske är det känsligt, men du får gärna utveckla dig ang. konsekvenserna, som du nämner.
Och läser någon av de inblandade tjejerna det här så kan de väl ta sig en funderare? Om du BB ska fortsätta din version så vill man gärna "höra" den andres också. ;-
Inlägg #7: Postat: 2005-08-06 12:22:00
Inger Olsson
Och jag hoppas du Michael har överseende med att jag tog upp det i en tråd här. M L nämnde ju inget om att B B även anklagade media, vilket jag ville visa på.
Laddar...