Göteborg Brinner!

Inlägg #1: Postat: 2001-06-16 12:53:00
Per Edman
Klas, det var inte kommunisterna som enhetlig grupp som vandaliserade Göteborg igår och de flesta var väl inte ens där för sin ideologi och i så fall för "ALLT NU!" eller instant anarchy. Du kan inte anklaga kommunisterna för det här.

PS. demokratin är redan död sedan vi förbjöd en åsikt.
Inlägg #2: Postat: 2001-06-16 16:22:00
Dan
Mja död är väl att ta i. Jag håller dock med om att det är svagt av vår sk regering att inte gå ut offentligt och ta parti med polisen mot hulliganerna. Jag hoppas att dom i alla fall får en klapp på axeln och ett uppmuntrande ord off the record.
Inlägg #3: Postat: 2001-06-17 00:06:00
Mattias Ericson
Jag vill poängtera att det inte alls var kommunister som gjorde detta. Det var Anarkister. Dom är ICKE kommunister. Att några förvirrade själar springer runt med Marx oxh andra kommunister på flagga betyder bara att dom inte kan sin egen ideologi.

Kamratligt

Mattias
Inlägg #4: Postat: 2001-06-18 07:54:00
Linda
Varför måste allt alltid dras till sin spets? Jag, precis som större delen av den svenska befolkningen, fördömmer det beteende en stor del av demonstranterna uppvisade. Däremot, så vill jag inte på något sätt att de ska pryglas, skjutas, stenas eller hånas till döds. Då är ju helt plöstligt jag inte bättre än dem...
Inlägg #5: Postat: 2001-06-18 12:00:00
christine
död åt kommunisterna? då är du inte ett dugg bättre än vandalerna. dessutom är inte alla kommunister, dom är bara ett gäng fega idioter som tycker om att förstöra. kommunismen är en fin tanke, även om den inte funkar i praktiken.
Inlägg #6: Postat: 2001-06-18 16:24:00
Stefan Holmqvist
Gud så vackert. Bara för att polisen i sverige har monopol på våldet så är det - uppenbarligen - helt legitimt att använda sig av det om offret är kommunist.....

Hur fan kan man skriva på en dator om kraniet är fixerat i eget erektum?
Laddar...