|
Inlägg #1: Postat: 2001-06-16 08:50:00
|
|
Johan H A Okker |
Naivismen är ett gemensamt drag för flumvänstern och alla idealister.
Minsta motståndets lag gör att skygglapparna åker på för terrorister kan ju inte finnas i de egna leden.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-06-16 11:56:00
|
|
Bo Rönn |
Amos 5:13
Därför måste den förståndige tiga stilla i denna tid, ty det är en ond tid.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-06-17 00:12:00
|
|
Mattias Ericson |
Jag kan för mitt liv inte förstå varför man tycker bättre om en valutaunion för att idioter kastar sten genom skyltfönster?
Mattias
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-06-18 00:40:00
|
|
danne |
Eh? Molotov coctails? de hittade läskflaskor, lilla gumman.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-06-18 09:32:00
|
|
zico |
ska man tro mer på den unga tjejen i radion, som du kallar "omogen flicka", eller på dig ramona? hon var där och såg allt med sina egna ögon medan du satt hemma framför tv med chipspåsen och popcorn. du vet inte vad du snackar om... som vanligt.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-06-18 22:40:00
|
|
Sara |
Jag antar att du gärna visar din legitimation i vilken situation som helst, och hur orättvist du än är behandlad. jag antar att, om du befann dig i ett hus med en misstänkt brottsling i, du gladeligen skulle låtit dig visiteras och låta dina saker undersökas. Fastän du visste att du var oskyldig. Du menar att alla är skyldiga att offra sin integritet. har du över huvud taget någon förstahandsinformation så fram med den!!!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2001-06-18 23:13:00
|
|
Johan |
Vem är det som är omogen.....det du gör är att du skamfilar en hel generation med ett genuint politikt intresse....med det menar jag inte atta alla ungdomar intresserar sig för politik...men du låter gammalmodigt dra alla över en kam....lågt av dig
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2001-06-29 18:16:00
|
|
idealist men inte godtrogen |
Tänkte ge en resonerande kommentar, men insåg att det är bortkastat att lägga energi på en sån som dig, som uppenbarligen tycker en massa men aldrig bryr sig om att ta reda på fakta eller se bortom de egna invanda fördomarna...Analys och eftertanke vore kanske en idé nästa gång du får för dig att skriva ett inlägg.
|
| |