Satans terrorister

Inlägg #1: Postat: 2001-06-15 14:35:00
Jacob Åström
Hahaha! Jättebra artikel, men, "de hade lovat att inte komma med hästar och sånt - det var faktiskt de som började", SA han så?
Inlägg #2: Postat: 2001-06-16 12:18:00
Joakim
Jag håller med dig till 100. Enligt min mening borde polisen dessutom få använda betydligt kraftigare motmedel i en sådan här situation. Tårgas och vattenkanoner hade varit helt på sin plats, och i värsta fall även gummikulor.
Inlägg #3: Postat: 2001-06-18 16:27:00
Christopher
Du summerar nog här vad jag och de allra flesta göteborgare känner efter helgen. Du har rätt, terrorister har gjort valet att använda våld, och skall utan som helst pardon kväsas med alla till buds stående medel.
Inlägg #4: Postat: 2001-06-21 01:14:00
tomcat
fan va trött jag blir...vaarför kan INGEN kalla "terroristena" "vandalerna" osv för deras rätta namn-AFA *suck* varför skydda dessa fega patrask som slår sönder och förstör för alla andra---afa borde uteslutas från ALLA demostrationer i fortsättnignen--allt för mig
Inlägg #5: Postat: 2001-06-22 13:20:00
em
Du är inte en FRI tänkare: du går i samma led som media, polisledningen och den politiska eliten!
Demokrati öppen diskussion och delaktighet i beslutsfattande som berör en, yttrandefrihet, demonstrationsfihet, jämlikhet och rättvisa! Alltså inte förbud och statligt sanktionerat våld för att hindra människor från att kasta sten... Hårdare tag leder som bekant bara till hårdare motstånd - en utveckling ingen egentligen vill ha.
Laddar...