|
Inlägg #1: Postat: 2005-07-27 11:47:00
|
|
mafe |
Ha, ha, ha! Mycket bra, tankvärt och roligt. Jag är nog inte ensam om att vilja läsa din 100 i topp-lista. Kom igen nu, va! Publicera den också!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-07-27 12:29:00
|
|
Janne B |
Det var mycket kul på en gång, samt en och annan fördom, som nog skall läsas tvärtom. Jag har lust att skriva lite lustiga kommentarer till varje påstående. Men det skulle nog bara förstöra den goda saken./Mitt liv är ungefär som i din ingress.Om jag möter en läkare så tror de nästan inte sina ögon...de tror de ser ett spöke.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-07-27 17:27:00
|
|
Mysan |
Hahhaha ! Var på en fest med bara thai kvinnor och svenska medelålders män.Ju magrare och yngre deras kvinnor var som de hade med sig importerat desto mer imponerad blev jag.Som svensk medeålders kvinna frågade ajg då högt omjag borde börja importera thai män .De bara Va? Får de inte tag i svenska normal viktiga kvinnor? Vad är de rädda för? Likaså har vi i sverige osynliga regler typ jag ringer dig, du ringer inte mig.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-07-27 17:30:00
|
|
Mysan |
Vi har även mest singelstad i hela världen.Vad hände i hemmen med kärleken nrä jämstaälldheten åkte in? Då började männen med kk och byta partners och aldrig mer skulle medelålders kvinnor få skaffa barn med dessa metrosexuella män.Nåt gick fel men vad?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-07-29 10:58:00
|
|
Sunny |
En kul artikel med många finurliga poäng. Men du: det där om att storleken inte har betydelse: det är faktiskt sant!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-07-29 13:35:00
|
|
Johannes J |
Haha, shit, bra frågor! Ska ta mig en funderare :-
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2005-07-31 03:49:00
|
|
Daniel Wijk |
Hehe, riktigt kul faktiskt :-
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2005-07-31 23:49:00
|
|
Vildrosen |
Ha,ha,ha...Shit vad kul och tankvärt du skriver! Men kom igen nu, din 100 i topplista är jag så nyfiken på att jag spricker! Kanske vi borde börja en tävlan i att skriva dylika listor här på Sourze ... /Mona.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2005-08-01 16:33:00
|
|
Janne B |
Med tanke på din sista sats så tycker jag att det är skrämmande att det finns en flod i Afrika som heter Niger. Inte nog med det,det finns länder som heter Niger och Nigeria och sådant.// Typsikt racistiskt är också Vita Bergs parken i Stockholm . Hu.I Uppsala har de den omsjungna "Svartbäckens rödaste ros".
|
| |