Inlägg #1: Postat: 2001-06-15 13:55:00
|
Per Edman |
Så, öh, nej till Terror alltså? Snacka om att sparka in öppna dörrar.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-06-15 14:35:00
|
Loke |
Yeah... Peace n love man... \/
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-06-15 14:42:00
|
Michael Lundahl |
Tack Daniel. Äntligen någon som tittat på vad de själv har gjort istället för att som indignerade och lögnaktiga papegojor skandera "Vi är oskyldiga! Allt var polisens fel".
/Micke
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-06-15 14:46:00
|
zeid |
håller med 100 ...
|
|
Inlägg #5: Postat: 2001-06-15 15:04:00
|
Niklas |
"De prominentas" mur mot folket? Snarare folkets mur mot terrorister! Jag hatar att berätta det för dig, men demonstranterna representerar inte "folket", utan de är en minoritet som försöker hindra folkvalda människor att hålla ett lagligt och demokratiskt möte. I SvD:s undersökning på nätet just nu tycker 80 av de röstande att polisen gjort ett bra jobb.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2001-06-15 15:08:00
|
Martin |
På vilket sätt är det terror att ha visir och sköldar??? Du reagerar uppenbarligen negativt på att polisen har det. Tycker du att man bör stoppa de gäng som kastar gatstenar, sätter eld på saker, och krossar bilar och fönster? Om ja, ska de som ska stoppa dem få skydda sina kroppar, eller ska de månne stoppa dem nakna?
|
|
Inlägg #7: Postat: 2001-06-16 12:03:00
|
Jonte |
Bra gjort av aktivisterna tycker jag! För nu vet hela Sveriges befolkning vad de är för patetiska och fega små kryp. Och nästa gång jag träffar någon från de inblandade organisationerna kommer iaf jag att fullständigt strunta i allt de har att säga. De har nämligen tilll 100 förlorat sin trovärdighet!
|
|
Inlägg #8: Postat: 2001-06-16 21:59:00
|
gisela |
håller med på alla punkter förutom det som en person redan nämnt... polisen är folket i det här sammanhanget, inte demonstranterna och definitivt inte stenkastarna. eller, en hel del sympatiserar nog en del med de lite "snällare" mindre radikala demonstranterna. men nästan alla svenssons står på polisens sida, även om de ogillar polisvåldet.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2001-06-17 16:12:00
|
rune Englund |
Du har helt rätt. Det underliga är bara, att ingen förstått, att dessa sten- och molotovkastande vandaler knappast har något med demonstrationens syften att göra. I mina konspiratoriska hjärnvindlingar börjar jag tro att någon grupp som vill misstänlöiggöra demonstranterna ligger bakom.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2001-06-18 12:11:00
|
Nisse |
Det är slut med det här tjafsandet nu. Vi "vanliga" människor är trötta på er bråkstakar. Nästa gång röstar jag på ett parti som lovar hårdare tag mot stökiga aktivister. Varsågoda, ni bad om det puckon!
|
|