Ni hjälper terroristerna

Inlägg #1: Postat: 2005-07-15 19:05:00
Calle Z
De troende muslimerna som bor i Sverige t e x de kommer alltid att sätta koranen framför vårt lands lagar. Den som inte kan inse att detta kommer att leda till problem och motsättningar, denna måste vara blind. När ordföranden i Svensk islamska föreningen fritt kan säga att det är tveksamt om kvinnor bör ha något socialt liv utanför hemmet, utan att media, politikerna eller ens några medlemmar i Svensk islamska föreningen reagerar då är det något som har gått snett.
Inlägg #2: Postat: 2005-07-15 19:07:00
Piripiri
Lord säger inte att man inte får vara kritisk mot islam, han säger att det ligger en fara i att söka förklaringarna till senare års terrordåd i att islam skulle vara en särdeles ond religio
Inlägg #3: Postat: 2005-07-15 19:22:00
Calle Z
Lord skriver om protesterna mot terrorismen vänder sig mot islam. Då hjälper man de extrema islamisterna. Mycket klart och tydligt. Vilket är en vidrig anklagelse.
Inlägg #4: Postat: 2005-07-16 14:02:00
Calle Z
När troende musimer i Sverige kräver att deras barn skall slippa sexualundervisningen i skolan liksom att deras döttrar inte skall få lära sig att simma någon man kan ju se dem i baddräkt Allt p g a deras religion. Kvinnorna skall sitta avskärmade i moskén osv. Vem skall då tagga ner? Jo vi som kritiserar islam enligt Lord!
Inlägg #5: Postat: 2005-07-16 14:03:00
Calle Z
Troende muslimer skall det stå och inte musimer...
Inlägg #6: Postat: 2005-07-20 19:06:00
Anders Klasson
Man kan lite jämföra detta med EMU
frågan.Jag har varit emot EU och
framför allt EMU länge,men det fanns bara miljöpartiet som kunde
komma in i Riksdagen och fixa en Folkomröstning om EMU.Jag
avskydde miljöpartiet redan då,men
ansåg EMU-frågan vara så viktig så
jag röstade på miljöpartiet.Vi fick
Folkomröstning och vi fick ett NEJ
och nu finns det även bättre
parti-alternativ t.ex Junilistan...
Inlägg #7: Postat: 2005-07-20 19:09:00
Anders Klasson
.....det är samma sak med invandringsfrågan.SD är inget perfekt parti på något sätt,men röstar vi på dom så kanske dom kan
ordna en Folkomröstning om
invandringen som i sin tur kan skapa
bättre parti-alternativ i politiken.
Laddar...