|
Inlägg #1: Postat: 2005-07-07 14:48:00
|
|
Janne B |
Verkligt en rykande het artikel, kanske snabbt skriven denna ångestladdade dag. Du får med verkligt många aspekter som du syr ihop där det går. / Givetvis kommer den nye Iranske presidenten att påverka skeendet starkt. Han har redan stimulerat vissa krafter. Israel kanske blir tvunget att göra nya omvärderingar...Hur kommer Europas muslimer att må och behandlas i morgon?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-07-07 15:26:00
|
|
Sunny |
Andlig o interllektuell lättja är mycket farlig.
Det är som bekant inte de onda människorna som är det stora problemet utan de goda människornas tystnad.
En mycket bra artikel.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-07-07 17:00:00
|
|
Lermannen |
Jag befann mig pa taget nar det small. Personligen tycker jag det ar dags for hardhandskarna nu. Har helt gett upp hoppet och orkar absolut inte med en massa politiskt korrekt skitsnack. Attackerna mot det vasterlandska levnadssattet upphor nu. Or else....
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-07-07 22:34:00
|
|
Unto S |
Mujaheddin-soldaterna använder samma taktik som amerikanerna och britterna använde med sina flygattacker under andra världskriget. Att slå mot civilbefolkningen och skrämma upp dem. Dresden 100 000 döda, Hamburg, Köln mm. Hiroshima och Nagasaki glömmer ingen. Därför är det pinsamt att se Blairs och Bush´s nuna i tv och med största allvar betyga att kriget fortsätter. Vi får inte glömma att de är också terrorister.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-07-08 00:40:00
|
|
soilander |
EU-projektet blev en plattform för Chirac, som hunsade småstater. Kejsardömet i Paris är en splittrande faktor - eftersom de lider av mindervärdighetskomplex inför USA. Idag är det Storbrittanien som är ledande i Europa. Danmark och Italien är som sagt fysiskt allierade med USA i kampen mot terrorism.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-07-08 13:01:00
|
|
Unto S |
Bomber i London - allt blir igen som förr, eller hur El Guatusi?
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2005-07-08 22:46:00
|
|
Mysan |
Hela tiden har jag ont i magen.Vet inte varför.Tänk omdet smäller eller var smäller det nästa gång? Vilket helvete det kommer bli på alla flygplatser nu .Kontroll så in i bomben.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2005-07-09 23:42:00
|
|
Ahnberg |
Jävla Europe! Åk till Storbrittanien och idenfiera dig med engelsmännen. Sverige är fortfarande Sverige. Vi har en egen valuta. Vi tillverkar högteknologiska stridsflyganplan utan att ha fört krig sedan flygets födsel. Vi står knappast inför ett hot som inte fanns för 2 dagar sedan.
|
| |