Midsommarfirandet som föraktar Sverige

Inlägg #1: Postat: 2005-07-04 13:34:00
Billy Butt
Vadå för PR? DEt finns ingen som helst PR i min text. Den handlar om hur en svensk tradition drabbas porriga inslag?Den som inte förstår min artikel är i stort behov av glasögon!
Inlägg #2: Postat: 2005-07-04 13:34:00
Billy Butt
Rättelse: "drabbas av porriga inslag"
Inlägg #3: Postat: 2005-07-04 14:54:00
Janne B
Bäste BB. Inte handlar detta om glasögon utan om att några blir fullkomligt galna varje gång du skriver något. Är det en bit rasism uppblandat med....ja va sjutton då?
Nej, inte är det PR du håller på med. Men oavsett om du berömmer något eller kritiserar något så kommer den lilla getingsvärmen.Det är lite av "du får inte leka på våran gård" för då röker vi ut dig. Vad kallas sådant?
Var rädd om dig. Ja
Inlägg #4: Postat: 2005-07-04 17:49:00
Marcus
hmmm Janne PR står för public relations, och utan tillägg brukar det betyda Bra publika relatinoner. inte heller jag förstod riktigt vad du ville säga med att "skapa PR" men jag tror att du menar "skapar debatt? elller uppståndelse?" vilket ju inte är alls samma sak som PR ;-
Inlägg #5: Postat: 2005-07-04 18:34:00
Billy Butt
Svar 3: Tack Jan. Men du känner inte mig... jag är inte särskilt lätt att "röka ut: Kom i håg att jag genomgått ett av det värsta situationer vad det gäller jantelagen, justitiemord, mediamobbning m.m. allt på RIKSNIVÅ.. men jag finns kvar i livet. De har inte knäckt mig och det kommer de aldrig att kunna göra. Sourzeläsarna är en enkel match jämfört med vilka jag trakkats av. Ha en fin sommar. BB
Laddar...