Midsommarfirandet som föraktar Sverige

Showing page 2 of 3: 1  2  3
Inlägg #21: Postat: 2005-07-03 17:13:00
Billy Butt
Michael får jag fråga dig en sak: Blev du någonsin utvisad ur klassrummet när du var skolelev? Jag misstänker att det skedde flera gånger. På min skoltid hade du fått stryk av lärarna!
Inlägg #22: Postat: 2005-07-03 17:16:00
Billy Butt
Problemet med dig är att du går för långt ut i spetsarna och försöker analysera saker lite för djupt i varenda kommentasr. Du bör colla av lite. Det tyder på att du inte lever ett innehållsrikt liv. Det säger mycket om vad du är för person på gott eller ont. NU GÅR JAG UT HEJDÅ FÖR DENNA GÅNG!
Inlägg #23: Postat: 2005-07-03 17:17:00
Billy Butt
Kommentar - colla coola
Inlägg #24: Postat: 2005-07-03 17:21:00
Billy Butt
En allra sist grej Michael. Om du ska hålla på så här efter varje artikel jag skriver kommer jag att tvingas totalt ignorera dina inlägg, och det vore tråkigt. Försök inse att du tjatar lite för mycket.
Inlägg #25: Postat: 2005-07-03 17:41:00
Michael Lundahl
Svar 21: Det är synd att du faller tillbaks till den där sortens inlägg nu när vi faktiskt hade fått igång en dialog. Svar 22: Jag för min del tycker istället att du analyserar alledes för lite. Många tyckare gör så. Det tycker något men när man börjar granska det i sömmarna så visar det sig ofta att åsikten inte har någon vidare bra grund att stå på. Det är som jag sade tidigare: du tycker saker men du vet inte riktigt *varför* du tycker som du gör.
Inlägg #26: Postat: 2005-07-03 17:43:00
Michael Lundahl
Svar 22 igen: huruvuda jag lever ett innehållsrikt liv elle rinte har du ingen som helst aning om. Detta upptar inte ens en tusendel av min tid. Vad jag gör de övriga 999 tusendelarna av mitt liv har du ingen aning om. *Du* lägger betydligt mer tid på Sourze än vad jag gör. Om om detta då är tecken på ett innehållslöst liv, vad säger det då om dig? Right back atcha. ;
Inlägg #27: Postat: 2005-07-03 17:44:00
Michael Lundahl
Om om detta är... Och om detta då enligt dig är...
Inlägg #28: Postat: 2005-07-03 17:49:00
Marcus
Det verkade inte bli någon sol varken för Billy eller Michael ;- Själv har jag tagit en lång promenad från Vinterviken längs vattnet ända till Mälarhöjden på gränsen till Bredäng, det var härligt!
Inlägg #29: Postat: 2005-07-03 17:51:00
Marcus
Jag håller med Billy i Svar 7 alla borde ut i Solen mer, det är underbart! debatera kan man göra på Vintern ellernär det regnar ;-
Inlägg #30: Postat: 2005-07-03 21:06:00
Michael Lundahl
Marcus och Billy, eftersom ni inte har någon som helst aning om hur jag har spenderat min dag, vänligen sluta med den här idiotiska nedlåtande attityden som om ni är så djävla bra och vet vad som är bäst för mig... för det är/gör ni inte. Vad trött jag blir på sånt där besserwisseri.
Inlägg #31: Postat: 2005-07-03 21:09:00
Michael Lundahl
För övrigt har jag varit ute i solen idag... men sedan kan frågas vad som är så förbannat bra med det eftersom det är mindre intellektuellt stimulerande än att tugga tuggummi att slösa bort sin tid att transportera sig själv runt utan något egentligt syfte. Mina D-vitamin förråd fyllde jag på igår på Lomma strand och med öppna fönster/balkongdörr har jag all frisk luft jag behöver.
Inlägg #32: Postat: 2005-07-03 21:10:00
Sandra Kaissi
Hmm Herr Lundahl, tycker inte du verkar fatta var käre herr Butt menar med sin artikel. Det är faktiskt tråkigt att komma utomlands när folk har en bild av Sverige som ett land där tjejerna lägger upp sig för vem som helst. Swedish Match gör med andra ord inget för att förbättra denna image genom den fest de arrangerade.
Inlägg #33: Postat: 2005-07-03 21:11:00
Michael Lundahl
Jag njuter av solen om och när det passar *mig*, inte när det är för jobbigt för andra att koppla på hjärnan och diskutera. Om diskussion inte önskas, posta inga artiklar då hellre än att posta artikeln och sedan smita fån diskussionen med någfot så otroligt patetiskt som "Du borde ut i solen... ellinot".
Inlägg #34: Postat: 2005-07-03 21:15:00
Michael Lundahl
Sandra: Och du tror att folkdräkter på efterfesten istället hade gjort någon skillnad? Piss i Nilen. Vidare kan fråga sig varför Swedish Match skall böja sig bakåt för att andra människor är idioter som är så korkade att de tror att bara för att man är från ett visst land så är man per automatik konstant kåt.
Inlägg #35: Postat: 2005-07-03 21:16:00
Michael Lundahl
Tidigare hette det "Man skall egentligen kunan gå naken igenom stan". Nu heter det istället "Men fan, varför har inte tjejrna kläder på sig! Andra kan ju får för sig att jag är nån djävla hora... som dom!".
Inlägg #36: Postat: 2005-07-03 21:21:00
Michael Lundahl
Jag ärså fruktansvärt irriterad på det här enorma Madonna/Hora-komplexet som finns i samhället, speciellt hos vissa feminister. Ingenting göra för att förbättra "horans" anseende eller rättigheter. Istället läggs all energi på att se till att Madonnorna inte "faller". Så sjukt
Inlägg #37: Postat: 2005-07-03 21:28:00
Sandra Kaissi
Tycker inte det handlar om Horan/Madonna ideen här och jag struntar väl i folkdräkter. Tycker bara att det är ett billigt sätt att marknadsföra produkter på och att det blir fel när man drar in Sverige i det hela genom flaggor o skit. Vill de bli förknippade med toplesstjejer kan de väl ha en SM logga på brösten.
Inlägg #38: Postat: 2005-07-03 21:28:00
Sandra Kaissi
Detta har inget med att jag om jag är för eller mot porr, toplessbrudar eller whatever utan att jag som svensk kvinna vill kunna resa i världen utan att få gliringar och fåniga leenden när jag säger att jag är svensk...
Inlägg #39: Postat: 2005-07-03 21:41:00
Beth4020
Michael...var det du som hade en liten halvkeps på dig där det stod sourze på.....då när du var på Lomma beach igår?
Inlägg #40: Postat: 2005-07-03 22:16:00
Michael Lundahl
Beth: Nej
Showing page 2 of 3: 1  2  3
Laddar...