|
Inlägg #1: Postat: 2005-06-29 17:14:00
|
|
Unto S |
Jag fastnade på Nilssons Nartin oförskämdheter, och då dundrade det igång …
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-06-29 17:19:00
|
|
Billy Butt |
Tack Unto S. De "dumskallarna" som förlöjligade min artikel om Darin lyser i dag med deras frånvaron. Artikeln om Darin är den mest lästa i Sourze historia hittils 53.391 läsare Jag försöker inte vara besserwisser som Michael Lundahl påstår. Jag bara skriver med övertygelse om de ämnen som jag känner mig säker på. Jag skulle t.ex. aldrig skriva om fotboll eftersom jag kan ingenting om fotboll, men musik, och rättsväsendet.. det är en annan sak.. tack för din förståelse. BB
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-06-29 17:29:00
|
|
bloggeri |
Lundahl, tagga ner lite! Billy Butt har rätt när han skriver 1 Han är kändis. Lika känd som Carola och Bert Karlsson. Han är också ett pr-snille, inte att förglömma. 2 Det är sant när han skriver att han är en av få jag vet ingen annan kändisar som kommunicerar öppet och rakt med oss okändisar här på sidan. Vilket han bör ha eloge för, inte för att det är märkvärdigt utan för att han därmed skiljer sig från andra kändisar.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-06-29 17:35:00
|
|
CMO |
3/ Bra sagt av "arkebuseringsvänstern". Lundhal är faktiskt en riktig "pain in the ass" eller ska det vara "arse" Billy?. Och det ÄR trevligt att BB debatterar, det gör ju t.ex. inte a-vänsterns idol: Roger "The" Lord
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-06-29 17:49:00
|
|
Unto S |
Kan inte låta bli med en kommentar till. Billy har fått utstå mycket här på Sourzes sidor. Här är en reaktion på ”oförskämdheter”: ”Vilka oseriösa kommentarer! Det verkar som om ni vill hacka på personen Billy Butt istället för att diskutera hans artikel. Skärp er!” Den här kommentaren skrev Malin 2004-09-18 i samband med din artikel ”Darin Zanyar kommer att bli världstjärna!” 53794 läsare när jag var inne och kollade på den. Värt att läsas, särskilt nu när ”profetian” är på väg att bli sann.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-06-30 07:48:00
|
|
Per W |
Darin världsstjärna? Känd från "Allsång på Skansen", the worldwide known TV-show.
Blir han lika stor som Carola i Sverige? Knappast. Nu är han bihang till Lena Ph och Uggla.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2005-06-30 08:35:00
|
|
Billy Butt |
Du är dåligt informerad Per W. Darin är den artisten i Sverige på vilken mest resurser investeras av skivbranschen för att lancera honom utomlands. Han är Sveriges mest intressant artist för utländska skivbolag just nu. I min artikel skrev jag att han kommer iNOM NÄRMASTE ÅREN att bli världsstjärna. Han är på väg. Vänta och se.
|
| |