Inlägg #1: Postat: 2005-06-29 12:00:00
|
Michael Lundahl |
Det är inte utan att jag får associationer till andra händelser där folk gör saker mot andra trots de senares protester. "javisst sa hon nej... men jag visste att hon egentligen ville". Things that make you go "Hmmm...".
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-06-29 12:03:00
|
Michael Lundahl |
Jag kan inte nog beskriva vad jag tycker om detta skitsnack att någon på fullaste allvar sitter och försöker ogiltigförklara att människor säger "Nej". Nej är nej. Nej är inte "ja, för jag är exhibitionist". Vem f-n är du att sitta och tala om för oss vad Charlotte Perelli m.fl. "egentligen" menar när de säger ifrån? Vilken rätt har du att göra det? Eller är det den beröma Bill-kristallkulan igen? New and improved: nu med tankeläsning också.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-06-29 12:06:00
|
Michael Lundahl |
Den här allt eller inget attityden är vämjelig. Påståendet att bara för att man valt att vara kändis så måste man ställa upp på allt är rent skitsnack. Återigen associerar det till det stenålderstänkande som leder till att folk begår övergrepp. "Ahmen vadå... om hon går och exponerar sig så där så får hon stå ut med att bli påsatt också". Samma sak här.... kändisen har inga rättigheter... för Billy här jar just talat om för oss att det är ok att strunta i om kändisen säger nej
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-06-29 12:08:00
|
Michael Lundahl |
Att kändisen BB sedan postar långa artiklar om hur hemskt det är med folk som ger sig på honom bara för att han är kändis, eller att det som nämnts tidigare hetat att kändisar också är människor... det tycks helt bortglömt. Nej fan, fram med kamerorna bara gott folk... kändisarna vill att ni gör det - även om de säger nej - gör det har farbror Billy bestämt åt dem.
|
|