|
Inlägg #1: Postat: 2005-06-28 18:13:00
|
|
Billy Butt |
Hej Nartin. Du kanske inte vet detta, men jag är en anlitad skribent här på Sourze. Jag anlitas därför att jag är en känd person, med kunskaper i vissa debattområden. Jag skriver mina artiklar i egenskap av känd person. Det är därför inte så konstigt att jag skriver om kändisar. Om jag vore telemontör skulle jag troligen skriver om telefoner.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-06-28 18:18:00
|
|
Billy Butt |
Förresten ang din första fråga... det händer hela tiden... men jag förstår inte vad det har med min artikel att göra? Är du avundsjuk eller.....?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-06-29 08:54:00
|
|
Nartin |
Om du funderar över VARFÖR du är känd, så tror jag att du finner svaret på den frågan.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-06-29 09:21:00
|
|
Anna Li |
Nartin, den satt rätt bra den där, jag skrattade gott!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-06-29 09:52:00
|
|
Billy Butt |
Den satt inte så bra som du tror Anna Li. Nartin har inte alla fakta - Faktum är att jag var mer känd i Sverige INNAN det som han syftar på att jag är känd för inträffade. Då handlade det om musik - sedan 1983 - alltså 10 år INNAN du vet vad. Så tyvärr satt den inte alls! Bara delvis skratt!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-06-29 09:58:00
|
|
Unto S |
Typiskt Nilssonskt Nartin, med intressen som datorer och whiskeyprovning. Varför bara indikera. Du kunde ha skrivit rakt på sak. Billy Butt är mest känt för händelser för många, många år sedan för många Sourzeläsare på historisk tid och Nilsson bajsade väl i blöjan på den tiden: ”Silikonbröstade kvinnor stod i kö för att suga av musikproducenten Billy Butt, efteråt försökte de pressa på gentjänster, men lyckades inte, därför blev det stora rubriker.”
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2005-06-29 10:18:00
|
|
Nartin |
Billy - är DU verkligen rätt person att bedöma vad du är mest känd för?
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2005-06-29 10:31:00
|
|
Nartin |
Unto - räkna gärna upp några låtar som Billy Butt har skrivit. Resten av dina larviga påhopp lämnar jag därhän.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2005-06-29 11:49:00
|
|
Billy Butt |
Jag kan räkna upp dem själv Nartin: PRODUCERADE: 1 Mikael Rickfors "Vingar"350,000 sålda; 2 Tommy Körberg "Stad i Ljus" 120,000 sålda; Körbergs Julskiva - 220.000 sålda 3 Lisa Nilssons först 2 plattor ; 4 Plattor med Py Bäckman, Dan Hylander, Jan Malmsjös julskiva 250,000ex sålda Loa Falkmans "Symfonin" - Klassiker än i dag. forts...
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2005-06-29 11:54:00
|
|
Billy Butt |
UPPHOVSMAN TILL: 1 Julen är här Sveriges största moderna jullåt; 2 Its Christmas in New York en av USAs mest framgångsrika jullåtar 3 Vår Julskinka har rymt fortfarande populär efter 15 år
4 Jul i Gamla Stan - populär i 6 olika språk runt om i Europa - i Sverige har legat etta i flera veckor på topplistorna; 5 Susanne - megahit - 16 veckor på 1:a plats på svensktoppen 1985 6 In Your eyes - Årets Låt garmmys i Litauen 2003 och många fler...
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2005-06-29 11:55:00
|
|
Billy Butt |
Antingen är du dåligt informerad eller oxå sket du i dina blöjor när jag hade mina framgångar! Ta reda på fakta innan du kastar skit....!
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2005-06-29 12:52:00
|
|
Nartin |
Det kanske var din meritlista jag sket ur mig i mina blöjor.
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2005-06-29 13:15:00
|
|
Billy Butt |
Nej men det visar hur jävla illa informerad du är Nartin. Det tyder också på att du utan en uns av saklighet bara är ute efter att kasta skit på mig. Jag har en nyhet för dig - ditt skit skiter jag i fullständigt. De intelligenta läsarna begriper vad du och sådana som du går för. Kritisera gärna en artikel, men så länge du på ett löjligt sätt angriper skribenten är det bara du själv som ser löjlig ut inför läsarna . men undantag förstås av dina "kommentars skribent kompisar"
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2005-06-29 13:16:00
|
|
Billy Butt |
Lär dig en sak min vän - det är bara några få här som utöver samma skitfasoner som du - de flesta andra garvar åt era dumheter!
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2005-06-29 13:22:00
|
|
Nartin |
just det Billy. men DIG tar man på fullaste allvar.
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2005-06-29 13:30:00
|
|
Nartin |
Jag inledde med att ifrågasätta din artikel. Varför du i varje artikel måsyte påpeka att du är kändis. Du svarar att du är ombedd att skriva om sånt, och sen avslutar du med att undra om jag är avundsjuk. DET diskvalificerar dig från ett seriöst bemötande. Är du så jävla uppfylld av dig själv och dina mediokra insatser med jul-låtar etc att du på allvar tror att någon minns dig för att du producerat en 18 år gammal Rickforsskiva och skivit världens mest okända "jättepopulära" jullåt?
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2005-06-29 13:54:00
|
|
Nartin |
Och om du anser att man är illa informerad när man inte vet att du skrivit "Vår julskinka har rymt", så borde du nog betrakta dig själv från utsidan en liten stund. Här kommer förresten en kul frågesport för att se hur informerad du själv är om saker och ting: Jorden snurrar runt a solen b månen c Billy Butt.
klarar du den?
|
| |
|
Inlägg #18: Postat: 2005-06-29 13:58:00
|
|
Billy Butt |
Mina artiklar är ju skrivna utifrån mitt eget perspektiv - men det har du inte fattat. Du beter dig som en datanerd som sitter där och kastar ur dig en massa dumheter. Varför skriver du inte en artikel själv? Jag har aldrig sett någon artikel av dig? Du skulle troligen skita på dig i fall du tvingades debattera live på riktigt. Du har gjort bort dig Nartin. Tro mig att det fler som håller med mig än dem som håller med dig.Dina dumma kommentarer talar ju sitt språk!
|
| |
|
Inlägg #19: Postat: 2005-06-29 13:58:00
|
|
Nartin |
Är det inte förresten ganska lönlöst att försöka övertygfa MIG om vad du är mest känd för. för MIG är du mest känd för att du var "nöjesprofilen". Dina Py Bäckmansamarbeten och Loa Falkmanproduktioner kommer inte att ändra på det. Så är det bara.
|
| |
|
Inlägg #20: Postat: 2005-06-29 14:07:00
|
|
Nartin |
"Tro mig att det fler som håller med mig än dem som håller med dig."
obetalbart. helt fantastiskt. Håller med om vaddå? att jag är dum och att du är mest känd för musik och inte för ditt rättsfall?
|
| |