|
Inlägg #1: Postat: 2005-06-27 19:40:00
|
|
Dick Wase |
Tråkigt att Du har haft sådan otur Mysan, men tyvärr finns det de som bär sig svinaktigt åt av bägge könen. En annan aspekt är den, som många män har upplevt, och som mina två tonårssöner nu blivit varse...
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-06-27 19:42:00
|
|
Dick Wase |
...De har bägge kommit hem, alldeles förundrade över, hur den eller den "skitstöveln" macho, förnedrande mot tjejerna kan vara så förbannat populär hos tjejerna. Både de och jag själv på min tid har ställt sig frågan; "hur smart är man om man är sjysst egentligen"?..
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-06-27 19:43:00
|
|
Dick Wase |
...Se bara på Åmselemördaren, Juha, t ex. Han överöstes av friarbrev från kvinnor efter morden. Det är i sanning en märklg värld vi lever i, inte sant?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-06-27 19:44:00
|
|
Dick Wase |
rättelse: märklig
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-06-27 23:03:00
|
|
Melle |
Ja, usch det är sorgligt Dick. Men bara för att påvisa att det finns kvinnor som INTE tänder på de där "tuffa" männen så säger jag det nu: Jag älskar snälla och schyssta män! :- Jag gillar inte mesighet dock, men det är verkligen inte synonymt med snällhet.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-06-28 06:33:00
|
|
Mysan |
Inte bara jag utan massor av kvinnor.Tycker det är ofta skenet bedrar .De kan vara en snäll pappa en snäll man mot allt coh alla utom till kvinnor.Man undrar hur det lärs in?
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2005-06-28 21:50:00
|
|
Total justice |
De kvinnor och män som är "skitstövlar" fortsätter nog ända tills omgivningen säger ifrån. Det är dags att vi vågar stå för dom vi är och det är dags att vi visar vad vi tollererar. Detta gäller på alla nivåer i samhället.
Mvh
/Tommy på TJ
|
| |