Inlägg #1: Postat: 2005-06-22 16:31:00
|
Michael Lundahl |
Som respons på min senaste artikel så hävdade du att jag kunde uttryckt det jag sade i den mycket kortare f.ö. inte sant eftersom jag sade många saker. Den här artikeln däremot hade verkligen kunnat bli mycket kortare om du hade skippat att poänglöst trristreklamsvammel om Sun City eftersom det inte har något med det som jag tror är kärnpunkten att göra.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-06-22 19:58:00
|
Billy Butt |
att du orkar hålla på.....!!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-06-23 06:39:00
|
AlfVerner |
1>Den här artikeln kunde absolut inte varit kortare. Temat är "Kändisar är också människor, jag är också människa och jag och Jacko som jag känner personligen by the way har rätt till ett värdigt liv". Den intressanta spänningen ligger annars i att BB blev oskyldigt dömd, medan Jacko blev skyldigt frikänd.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-06-23 06:43:00
|
AlfVerner |
...ellet så är BB:s logik att sanningen definieras av domstolen vid frikännande, men inte vid skyldig eller att USA:s domstolar är mer ärliga och demokratiska än de svenska...jag vet inte. BB har i allafall träffat "Jacko", så dom är nästan kompisar. Eftersom jag inte visste det, så visste jag inte heller hur stor BB egentligen är, men det vet jag nu!!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-06-23 06:45:00
|
AlfVerner |
En annan intressant sida är hur Sourze låter denna anpassade dynga gå före min kritik mot Bredbandsbolaget...
|
|
Inlägg #6: Postat: 2005-06-23 07:56:00
|
Billy Butt |
Alf - dina kommentarer stinker "Jantelagen" och "svensk avundsjuka". Synd.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2005-06-23 09:22:00
|
Michael Lundahl |
Billy Butt: Ja, det är inte annat än att jag undrar hur jag har energi att fortsätta med tanke på att det enda jag får från dig är icke-svar. Svar 2 och 6 i den här tråden är fullständigt meningslösa. Tjafs. Trams som det hette i KU-förhören. Om slöseri med bandbredd vore ett brott så skulle du åkt dit på det. Inte för volymen, men väl för den enorma icke-nyttan med dessa postningar.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2005-06-23 09:24:00
|
Michael Lundahl |
Du kan verkligen inte svara på kritik. Du vet bara *att* du ycker på ett visst sätt men du kan inte formulera argument om *varför* du gör det. Du bara "vet" att du har rätt... men kan inte visa på det.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2005-06-23 09:25:00
|
Michael Lundahl |
Min fästmö brukar säga "Jag är inte ung nog att tro att jag vet hur världen fungerar". Jag tror jag kan modifiera det lite: "Jag är inte vare sig ung eller gammal nog att tro att jag vet hur världen fungerar".
|
|
Inlägg #10: Postat: 2005-06-23 10:04:00
|
Billy Butt |
Michael Nu ska jag säga dig en sak. Jag tänker ICKE svara på dina inlägg något mer. Detta OAVSETT hur än provocerande de må bli. Du är ett avskrivet kapitel. Jag kan bara säga att det är tråkigt. Du är en duktig skribent, men Gud va du är tjatig! Goodbye och Glad sommar.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2005-06-23 11:22:00
|
Michael Lundahl |
Hehe... som om jag inte har sett *det* beteendet tidigare. Som en 5-årings "Du är *dum*, nu tänker jag inte leka med dig längre!". En typisk reaktion hos en nätbedattör när denne är inträngd i en ringhörna och inte kan försvara sig... att då helt enkelt hoppa mellan repen och försvinna.
|
|
Inlägg #12: Postat: 2005-06-23 11:24:00
|
Michael Lundahl |
Att *du* inte vill svara skiter jag ärligt talat i Billy. Jag är inte ute efter att reformera dig eller att få dig att byta åsikt. Det finns ingen egennytta i det. Din publik i övrigt däremot... den vill jag gärna visa vad jag tycker är felaktigheter i dina artiklar. Och det påverkas inte alls negativt av att du försöker tiga ihjäl mina kommentarer. Snarare tvärt om: då får de stå kvar oemotsagda. : Så jag tackar för hjälpen Billy. Din tystnad är för min åsikt guld värd.
|
|