Inlägg #1: Postat: 2005-06-21 18:59:00
|
Mysan |
Själv skulel jag vilja jobba på en manlig arbetsplats.Sverige är världens mest segregerade arbetsplatser i världen.Det är lite otäckt tycker jag.Trots att vi ska vara så jämställda eller är det bara på pappret?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-06-22 18:13:00
|
linda.bjorling |
Jag har jobbat inom en mycket mansdominerad bransch, till råga på allt en arbetsplats där man i långa perioder umgås i stort sett dygnet runt. Killarnas snack är bara att ta, hur tröttsamt det än kan vara... Å andra sidan hade jag fyrsiffriga telefonräkningar efter mina lååånga terapisamtal med bästa väninnan... Blandade arbetsplatser är trots allt bäst tror jag. Ha nu en trevlig midsommar!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-06-22 18:47:00
|
angus |
trevlig midsommar mysa
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-06-22 18:50:00
|
Shovelhead |
Jag har tidigare jobbat på en väldigt kvinnodominerande industri men har nu sen 12 år tillbaka ett typiskt manligt arbete, med nästan bara manliga arbetskamrater. Fungerar kanon, skulle absolut inte vilja byta tillbaka.
Anställ du en kvinna, om hon är lika lämpad att utföra jobbet ifråga som männen vill säga, de kommer säkert att fungera utmärkt!
Lycka till...
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-06-22 21:57:00
|
Anna Li |
Det kan gå precis hur som helst. Det beror på VILKEN kvinna du anställer. Hoppas du hittar en bra en!
|
|