|
Inlägg #1: Postat: 2005-06-14 22:56:00
|
|
Michael Lundahl |
Nä just det Billy... dina motdebattörer fattar absolut ingenting... du och *enbart* du fattar... för det har du bestämt.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-06-14 23:00:00
|
|
Calle Z |
hur känns det Butt? Att vara så mycket klokare än alla andra? Hur orkar du skriva och dela med dig av din visdom till folk som inte förstår hur vis du är?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-06-14 23:02:00
|
|
Billy Butt |
Men Herregud lille vän - har du bestämt dig för att du ska vara häftig och trakka mig? Fattar du inte vad Sourze koncept är? Man skriver vad man tycker - och alla kan inte hålla med om vad alla andra tycker - Du har gjort din poäng - nu börjar du gå för långt och du håller på att spåra ur - så jag svarar inte fler av dina kommentarer oavsett hur än provocerande de må bli. Däremot besvarar jag gärna en artikel av dig. Ge dig nu och sluta göra bort dig!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-06-14 23:03:00
|
|
Billy Butt |
Svar 3 ovan är menad till Michael Lundahl. Calle Z förtjänar inga kommentarer fr mig.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-06-14 23:07:00
|
|
Nähädu |
Men puh-lease Billy. Sluta då kasta fläskben i gapet på dina antagonister genom att posta inlägg som det du just gjorde. Du bjuder ju upp till dans hela tiden, märker du inte det?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-06-14 23:14:00
|
|
Billy Butt |
Ja Nahädu - du har nog rätt - En gammal kinesisk ordspråk lyder - "ger man en gris för mycket mat - kommer han tillbaka flera gånger och vill ha mer"! Jag litar på de hyfsade läsarna att genomskåda de två herrarna ovan - men tack för rådet!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2005-06-14 23:31:00
|
|
Calle Z |
Jag har nu läst alla övriga kommentarer till din artikel. Ingen har precis jublat och gett dig beröm för din artikel! Tvärtom vill jag påstå! Du behöver inte svara mig. Absolut inte! Det du skriver talar liksom för sig själva..
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2005-06-15 00:09:00
|
|
Calle Z |
I samband med denna artikel så kunde du väl ha publicerat ett fotografi av dig och O.J ifrån Miamis flygplats..
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2005-06-15 15:44:00
|
|
Michael Lundahl |
Till skillnad från dig Billy så motiverar jag alltid varför jag skriver om jag gör istället för att rida på någon slags ökändisskap vem hade brytt sig om en våldtäktsdömd man som tjatade om att han är oskyldigt dömd om han inte hade varit kändis? eller genom att fösöka hävda saker i stilen "Jag har minsann varit med om detta... det har inte ni så ni vet inte". Så vem är besserwissern i sammanhanget, hm?
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2005-06-15 15:48:00
|
|
Michael Lundahl |
Om jag tycker att folk har fel så säger jag det och motiverar varför. Att då stå där och försvara sig med "Du är en sån besserwisser" bara för att argumentationen är saklig och besvärande för dig är - som alltid annars när du försvarar dig med irrelevanta icke-svar - löjeväckande.
|
| |