Jacko och O.J. hade fällts i Sverige

Inlägg #1: Postat: 2005-06-14 13:34:00
Michael Lundahl
För övrigt är din argumentation av samma kassa spekulativa stil som tokfeminister brukar köra med... "Ja men om det hade gället en man så hade det minsann inte varit så här!!". Var kan man hitta sådana kristallkulor Billy... sådana där man kan förutse vad som hade hänt om man hade ändrat lite på förutsättningarna? Finns de att få tag på i närmaste Le petit Claire Voyant-butik eller vad?
Inlägg #2: Postat: 2005-06-14 13:43:00
Billy Butt
Frågan är om det inte finns flera med inloggningsnamnet "Michael Lundahl" - såsom du håller på nu måste man överväga att skriva en artikel - om dig! En sak är klar Michael - du är ingen bra debattör - du kastar ur dig dumheter och det resulterar att man tappar respekt för dig och undrar i fall du är helt frisk? Skriv nåt vettigt någon gång - bemöt mina artiklar med artiklar istället för att dumma dig här på kommentarssidorna.
Inlägg #3: Postat: 2005-06-14 13:55:00
Michael Lundahl
Anklagelser/antydningar om att debattkollegan inte skulle vara "frisk" är sämsta och lägsta sortens inlägg. Slikt "debatterande" är inget annat än patetiska försök att slå ifrån sig kritik och en så usel debattform att inläggen inte ens förtjänar ett löjets skratt över hur usla de är. Lika så är "skriv något själv då!" även det oerhört löjliga icke-svar.
Inlägg #4: Postat: 2005-06-14 14:01:00
Michael Lundahl
Svara på kritiken istället: 1 artiklarna är inkonsekventa och vänder kappan efter vinden lite hipp som happ. 2 Denna artikel är ytterst spekulativ och framför påståenden som inte går att verifiera. 3 Trots att dessa påståendens riktighet inte går att verifiera används de för att kasta skit på rättsväsendet.
Inlägg #5: Postat: 2005-06-14 14:04:00
Per W
ML har bemött BB på varje punkt i dennes usla artikel den förra, men BB sluggar på med förolämpningar och icke-argument.
Inlägg #6: Postat: 2005-06-14 14:11:00
Billy Butt
Jag undrar om inte Per W och Michael Lundahl är a samma person; b bästa kompisar; eller c anställda av någon att ge mig en "hard time" - men sorry pojkar - det tar mycket mer att knäcka mig - det borde ni ha fattat för länge sedan. Ärligt talat såp garvar jag åt era kommentarer - särskilt de som handlar om personangrepp!
Inlägg #7: Postat: 2005-06-14 14:15:00
Billy Butt
Michael Lundahl borde vara smart och bemöta mina "enligt er "usla artiklar" med en egen artikel - men då får han räkna med en motartikel - törs du Michael?
Inlägg #8: Postat: 2005-06-14 14:19:00
Billy Butt
Per W har aldrig, såvitt jag vet, skrivit en artikel här på sourze... han är en spökfigur... som försöker vara lite elak, men som jag bara garvar åt!
Inlägg #9: Postat: 2005-06-14 15:06:00
Michael Lundahl
Eftersom jag inte får något svar på kritiken så tar jag den som ett tyst medgivande på alla punkter. Att BB försöker "garva" bort kritiken om personangrepp utan att ge vettiga svar så tar jag även det som ett tyst medhåll om att kritiken var riktig.
Inlägg #10: Postat: 2005-06-14 15:10:00
Michael Lundahl
Och var du glad så länge som jag håller mig här i kommentarfälten Billy. Skriver jag artiklar så kommer ju bristerna i dina artiklar att bli väldigt mycket mer synliga. Speciellt din JagHopparSåSnälltNärNiBerMigOm-artikel angående åklagaren som slarvade bort sexbrottmålet skulle ju då avslöjas som det fiasko och effektsökeri den är.
Inlägg #11: Postat: 2005-06-14 15:20:00
Billy Butt
Jag välkomnar din eventuella artikel eller för din kritik. Att vara debattör innebär att man måste ta kritik. Vad jag däremot finner motbjudande är dina personangrepp. så - skriv en artikel - men räkna med att jag då granskar VARENDA artikel du skrivit här på sourze innan jag skriva min motartikel .Jag tycker att du upppför dig lite omoget. Klart att jag fattar vad du skriver och du har all rätt till att kritisera om du inte håller med vad jag skriver - men personangrepp - där drar jag gränsen.
Inlägg #12: Postat: 2005-06-14 15:21:00
Billy Butt
Fel i tryck på Svar 11 - Jag välkomnar din eventuella artikel och jag är inte rädd för din kritik så ska det stå
Inlägg #13: Postat: 2005-06-14 15:23:00
Billy Butt
Har just tittt igenom dina artikel rubriker - ... jodu Michael Lundahl... jag tar gärna strid mot dig... vågar du?
Inlägg #14: Postat: 2005-06-14 15:43:00
Michael Lundahl
Så då Billy skriver personangrepp och någon reagerar på det... då blir det reaktion som Svar 6 i denna tråd. Men då Billy uppfattar det som att någon skriver personangrepp om honom, då är det helt plötsligt aja-baja. Samma mönster som i tråden om domen i sexmålsbrottet: Billy bestämmer reglerna och de är olika för honom och andra.
Laddar...