Vad ville han egentligen?

Inlägg #1: Postat: 2005-06-12 16:50:00
AC Collin
...Du är begåvad, vacker, sexig, en ängel. Sen är det "du och jag mot resten av världen". Att bli höjd till skyarna är svårt att stå emot. Men fallet blir hårt. Varje gång.
Inlägg #2: Postat: 2005-06-13 23:35:00
Sunny
Så rätt du har. Eftersom jag haft en psykopat i familjen i så många år så har jag fått en ganska bra bild av de kvinnor som han valde. Stilig o belevad o av s.k god familj kunde han vraka o välja som ung. Av de 3 fruarna var 2 st familjelösa barnhemsbarn o en invandrad analfabet. Mammor till hans barn var en 15 årig piga i föräldrahemmet underläge ytterligare ett barnhemsbarn osv.
Kvinnor totalt utan självkänsla. I övrigt föredrog han barn i 5 årsåldern: De var lätta att manipulera.
Inlägg #3: Postat: 2005-06-13 23:38:00
Sunny
Jag har oxå lagt märke till att de kvinnor jag kunnat följa upp huvudsakligen mödrar till oss 10 barnvalt nya psykopater gång på gång. Dock har mig veterligen bara en valt ytterligare en psykopat som samtidigt varit pedofil vilket fick min syster ur askan i elden.
Vi systrar har alla valt varma,trygga o mjuka män: förmodligen av ren självbevarelsedrift???
Inlägg #4: Postat: 2005-06-14 21:41:00
Mysan
Herregud! Är det sant? Kan man trilla dit gång på gång och polarna fattar ingenting och undrar varför man alsrig träffar en normal karl?
Laddar...