Inlägg #1: Postat: 2001-06-08 12:01:00
|
suz |
nån fick väl fantasi-skening och kunde inte låta bli,
kan ju drabba vem somhelst egentligen fast han valde dej, fick väl inspiration av din text, tycker det är beklämmande med alla som trots att dom har partner svarar med utlämnande detaljer om sej själva och foto på såna annonser,,
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-06-08 12:18:00
|
ano nym |
bra att du varnar och uppmärksammar oss på denna typiska internetföreteelse man kan aldrig vara nog försiktig - hoppas du fullföljer polisanmälan ...
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-06-08 15:00:00
|
Malin |
Grymt bra att du konfronterar denna modiga och mogna människa som på sitt eget lilla vis protesterar mot din förra artikel, om det nu är en sourze-läsare. Men mest beklämmande är alla dessa 100tals killar som trots förhållanden mm svarar på en sån annons för de känner att de vill ha nåt vid sidan om. Man börjar ju undra om man kan lita på det andra könet?? Vad säger att inte min kille gör likadant?
Ser fram mot din nästa artikel då jag tycker du uppmärksammar väldigt bra grejer.
Fortsätt skriv!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-06-08 15:40:00
|
suz |
du kommer väl igen och berättar resultat om det gick att spåra vem det var ???
|
|
Inlägg #5: Postat: 2001-06-09 10:48:00
|
johan |
du e modig! äcjkliga gubbar
|
|
Inlägg #6: Postat: 2001-06-14 13:52:00
|
Mia |
Gissa om jag blev glad när du tog upp det här! Jag får, trots att jag skrivit min ålder till 10 år, dussintals brev i samma stil. BLIR GALEN. Dessutom har jag blockerat de flesta, men man får ju bara blocka 250 stycken. Tack för bra artiklar. Och FY FAN för dig du fege jävel!
|
|
Inlägg #7: Postat: 2001-06-19 23:59:00
|
Mario |
Tack Maria!
för att visa folk som använder sig av den fria Media på internet hur man håller etiketten.
Detta är det första jag läser från dig och kommer att uppmärksama dina artiklar.
Värm hälsning.
Mario
|
|
Inlägg #8: Postat: 2001-06-23 22:09:00
|
Jim Boistrup |
Maria
Det som hänt dig är verkligen för jäkligt!
Det finns tyvärr människor som beter sig illa.
Hoppas du inte tagit alltför illa vid dig och kommer igen. Stå på dig bara!
|
|
Inlägg #9: Postat: 2001-06-27 15:34:00
|
Åsa |
Det var det jävligaste! Men det är bra. Stå på dig och genomför polisanmälan. Sådant får bara inte passera obemärkt!
|
|
Inlägg #10: Postat: 2001-08-04 20:23:00
|
Linda J Nilsson |
Det är klart att det är otrevligt det som har hänt dig. Men varför moralisera över det faktum att det finns massor av ensamma och sextörstande människor inte enbart män, faktiskt som vill förbättra sin situation genom att träffa någon att ha sex med? Kan du inte se dig själv i samma situation? Eller är du så lyckad i ditt kärleksliv att du aldrig behöver vara ensam och utsvulten?
|
|
Inlägg #11: Postat: 2001-08-06 15:03:00
|
Fredrik |
Du får faktiskt skylla dig själv lite. Jag har alltid en slask-email som jag lämnar ut när jag postar inlägg på nätet. Det finns alltid folk som vill jäklas och förstöra. Speciellt med folk som är korrekta och aningen präktiga. Jag har läst några av dina artiklar och de är väldigt bra skrivna, åsikter helt enligt samhällets norm. Att posta liknande artiklar på en sådan här sida och ge ut sin "riktiga" email är tyvärr att be om spamming.
|
|
Inlägg #12: Postat: 2001-08-07 00:20:00
|
exec |
Gud så synd det är om dig, du måste verkligen känna dig kränkt.
...
|
|