|
Inlägg #1: Postat: 2005-06-08 08:24:00
|
|
bloggeri |
Men Lizbeth då, du skriver klart, tydligt och intressant och mitt råd är att du biter ihop, slutar bry dig vad en enskild kritiker som bara vill glassa tycker, och fortsätter rapportera från Kazakstan. Tänk på dom som vill läsa dig istället. Att skriva är att blotta sig.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-06-08 08:25:00
|
|
bloggeri |
Förlåt felet, Birgitta ska det vara, inte Lizbeth!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-06-08 11:07:00
|
|
Janne B |
Du ställer en rad frågor Birgitta, som jag inte kan svara på. Men din stolthet och självkänsla måste ju ligga i att du inte har lurat en enda människa. Du har klart beskrivit förutsättningarna för ditt skrivande här och nu.Ingen borde ha kunnat missförstå det. Här är två soliga dagar efter 28 gråa. Välkommen hem.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-06-08 17:14:00
|
|
Melle |
Jag förstår dig Birgitta. Jag har själv funderat på att publicera mig här, men tvekar en hel del av samma skäl som du. Det finns en liten klick människor på nätet som inte är det minsta intresserade av att förändra världen till det bättre. Det enda de vill är att spy galla och LETA fel med förstoringsglas. Skittrist.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-06-08 19:37:00
|
|
Janne B |
Man klarar kritik lättare om man sorterar lite. De som använder fula ord, råa uttryck sorterar du bort direkt. De som gör personangrepp utan att känna dig, till soptunnan.För de saknar respekt.
De som som inte verkar ha läst din artikel, gå förbi. Fakta får man finna sig i att de diskuteras. Mina åsikter får jag stå för i vått och torrt.Det är där man ska sätta in försvarsinsatserna.Det är ju därför vi skriver. Skriv på och lycka till.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-06-09 07:14:00
|
|
Annika Lundgren |
Birgitta: Jag förstår din olust att skriva vidare. Att få provoceringar av dessa som utgår från sina egna referensramar gör så fruktansvärt ont att orden inte finns. Jag tycker inte att det kan kallas kritik, det är provoceringar och inget annat. Lycka till i fortsättningen.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2005-06-09 20:33:00
|
|
angus |
Birgitta samla dig nu för tusan, Van Gogh dog utfattig, men kreerade ändå, fortsätt att ledsaga oss genom dina upplevelser, det ger faktiskt jättestor behållning, och kom ihåg att om en dåre säger att man inte är klok, ja, det kan ju kvitta eller hur ?
|
| |