|
Inlägg #1: Postat: 2005-06-05 18:58:00
|
|
steno |
I samma ögonblick som jag kom ut från socialhögskolanhar du någonsin hört ngn som gått på socialinstitutet? så slutade jag med socialarbete och jobbade först med personal- sen med fackliga frågor. Det fanns en eldsjäl som ville isolera narkomaner på en ö och många religiösa alternativ. Frälsning var en utväg från alkoholism. Om Lp-stiftelsen vet jag inget. Det tycks också som livets ord varit framgångsrika, en rörelse som annars skrämmer mig
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-06-05 22:52:00
|
|
Janne B |
Jaha studiekamrat. Jag trodde att du i omgångar jobbat på socialbyrå och omgångar med annat.Ha det så gott.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-06-06 08:39:00
|
|
steno |
Studierna krävde ju 1 års förpraktik, jobbade 6 män på bvn och resten på övergångshem för alk. Den andra praktiken gjorde jag på socialbyrå och nykterhetsvårdsbyrå plus 6 mån på personalavdelningen, nuv Volvo i Olofström Alfa Laval
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-06-06 11:06:00
|
|
Janne B |
Eftersom jag är tämligen rudis på dina specialområden får jag väl konsultera dig på dem i fortsättningen ;-. Kul att du skriver om frälsning utan citattecken osv. Har du märkt att folk skriver han blev "religiös" när de egentligen menar "kristen". Det finns farliga ord i vårt land.
|
| |