Grattis alla flator!

Inlägg #1: Postat: 2005-06-04 17:54:00
Marcus
Nej det är helt otroligt... jag vet inte var mitt förtroende för Riksdag och regering är längre... är det bara noll eller är det minus alltså under noll.... eller är det absoluta nollpunkten....
Inlägg #2: Postat: 2005-06-04 18:15:00
Linda
De kanske försöker visa övriga världen något, hur de likt en diktatur ständigt kan gå mot folkets vilja och tvinga igenom lagar och regler som en förkrossande stor majoritet av svenska folket INTE vill ha.
Inlägg #3: Postat: 2005-06-05 13:59:00
Nähädu
Vilken härligt stockkonservativ och uråldrigt inskränkt syn ni har. Så bara paret har en k*k och en f*tta så kan man bete sig hur fan som helst med barn och föräldraskap utan att ni reagerar?
Inlägg #4: Postat: 2005-06-05 16:35:00
Janne B
svar 3/ Vem här har sagt något i den stil du antyder. jag har aldrig hört någon säga eller antyda att vuxna har rätt att låta barn fara illa.Vi vet alla att barn kan ha det bra/dåligt i många sorters familjer.
Men är denna reform en reform för barnen eller bara för vissa vuxna? Birgitta O tog upp den tråden, men sedan har det varit tyst.
Inlägg #5: Postat: 2005-06-06 23:32:00
tomster
Well, Janne, kan inte du komma med en barrage av lagförslag som ska skydda barnen, på riktigt, från dåliga straighta föräldrar? Det är ju inte könet som är problemet, det säger ju du med. Du vill dock gallra på kön men egentligen är problemet skitföräldrarna. Så hur ska vi gallra? Vem ska få skaffa barn, hur ska det bestämmas?
Laddar...