|
Inlägg #1: Postat: 2005-06-04 07:16:00
|
|
susanna s |
Statistiskt sett så händer det ca tio olyckor om året där framför allt män dör i sambant med onani. Knepet är tydligen att dra något runt halsen eller sätta en plastpåse över huvudet eftersom att man får kraftigare orgasmer under syrebrist. Om inte de uppgifter om Theets första hustrus död som läckt ut i media är allt för felvinkade så verkar det vara ett fall av det slaget. Det borde även finnas kvinnor som leker med elden på detta vis.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-06-04 10:14:00
|
|
Anna Drangel |
Okej Susanna. Tack för upplysningen!?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-06-04 11:15:00
|
|
susanna s |
Anna, prova inte det är som sagt var farligt.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-06-04 11:48:00
|
|
Sunny |
Susanna: Allt är möjligt. Men tillfället var onekligen bra valt för honom: Sista chansen att få ut livförsäkringen.
En annan sak: Varför fota att dörrens säkerhetskedja ligger på ifall man bara tänker onanera?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-06-04 12:11:00
|
|
Anna Drangel |
Susanna, jag har ingen som helst vilja i att pröva att onanera med ett rep runt halsen och en plastpåse över huvudet. Det funkar så bra ändå!!:
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-06-04 14:23:00
|
|
Sunny |
Anna: Den varianten är inte så vanlig men den finns.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2005-06-04 16:47:00
|
|
susanna s |
Om jag inte minns fel så hade kvinnan tagir kort på sig själv framför spegeln och att det var i bakgrunden man såg att kedjan låg på
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2005-06-04 20:42:00
|
|
Sunny |
Susanna: Du minns rätt! Det var 3 kort av sexuell karaktär som tagits genom spegeln.
Tänker man på att efterlämna sexiga kort nya vita underkläder innan man stryper sig?
O vilket sammanträffande att hon så lägligt fått med dörrkedjan?
Jag tror att någon annan tog de där korten o var noga med kedjan. som ju skulle bevisa att hon dött ensam. Men detta kan man spekulera om.Ingen lär få vete hur det egentligen var.Liksom nästan allt i det här fallet blir det bara spekulationer.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2005-06-05 21:28:00
|
|
susanna s |
sunny
Du ha rätt i att det bara blir spekulationer när det gäller theets hustru. Därför ar det så olyckligt att theet pekas ut som misstänkt mördare med endast spekulationer som grund. Fynden på platsen talar mer för självmord/ olyckshändelse under onani än mord enligt min mening.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2005-06-06 09:26:00
|
|
Anna Drangel |
Det sunda förnuftet talar för mord.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2005-06-06 13:54:00
|
|
Sunny |
Susanna: Hade han inte varit den han var o lekt stryplekar med ett antal prostituerade så hade jag kunnat köpa det. Men nu blir det för mycket .
Ungefär som pastor Fossmo: hade det bara varit den första frun som dött i badkaret kunde man köpa det men när det andra hände så blir det lite för udda tillfäligheter.
Men han hade ett starkt ekonomiskt motiv att döda frun så han kan ha dödat henne men inte Catrin.
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2005-06-06 13:59:00
|
|
Sunny |
I Catrins fall finns det många möjliga gärningsmän.
Om "arkitekten" släppte ut henne i kungsan som han sade så kan hon ha träffat en ny kund o följt med o denne är i så fall totalt okänd.
Det finns egentligen bara spekulationer .
Att obducenten ger mig o många andra rysningar beror ju just på hans udda intressen men det betyder inte tat han verkligen har mördat: förut hade han ju bara stulit ett dött huvud.
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2005-06-07 08:50:00
|
|
susanna s |
Jag tycker nog att det luktar justitiemord när det gäller pastorn också. Lika mycket talar för att den psykiskt sjuka barnflickan misstolkat pastorns sms som att han verkligen skulle ha uppmuntrat henne att döda hustrun. Finns det tvivel ska man frikännas.
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2005-06-08 12:02:00
|
|
Sunny |
Susanna. Bortom rimligt tvivel säger man ju.
När någon mördas får man se till motivet. Vem vann på att Fossmos fru o hans älskarinnas make dog?
Ja inte barnflickan: Hade Helge gift om sig med älskarinna så hade Sara spelat ut sin roll i hans liv?
|
| |