Grattis alla flator!

Inlägg #1: Postat: 2005-06-03 23:51:00
Friskytten
Som sagt, hur är det förankrat hos folket? Bra fråga från Janne B. Samma fråga kan gälla om följande områden som politiker har beslutat om, ofta i konsensus: Skolpolitiken, kriminalpolitiken, integrationspolitiken, jämställdhetspolitiken. Politikerna lever i en drömvärld helt avskilda från sådant som bekymrar och intresserar vanligt folk. Jag blir mer och mer rädd för att det slutar i en vansinnesskräll. Man röstar plötligt fram en galen "stark man" som får ta över.
Inlägg #2: Postat: 2005-06-03 23:54:00
Friskytten
För övrigt anser jag att homosexuella ska få leva som de vill med sina relationer och sin sexualitet. Men barn mår bäst av att ha en far och en mor. Den som påstår något annat måste bevisa det. Jag är säker på att det blir med barn till homosexuella par som med barn som är adopterade från främmande länder: Småningom visar det sig att de mår mycket sämre än genomsnittsbarn. Vi kan bara vänta och betrakta de personliga tragedier som extrempolitiker, utklädda till moderna tänker, har skapat åt oss.
Inlägg #3: Postat: 2005-06-03 23:54:00
Friskytten
"tänkare"
Inlägg #4: Postat: 2005-06-04 02:48:00
AlfVerner
Ja, jag tycker också det är mycket bättre med en alkoholiserad pappa och en psykotisk mamma med kölapp till socialbyrån som föräldrar än två väletablerade och ideologiskt välformulerade kvinnor med trygg tillvaro, som föräldrar. Heja heja "FOLKET".
Inlägg #5: Postat: 2005-06-04 06:51:00
peter_
Om föräldrarna tänker på var de bosätter sig och vilken miljö barnet ska leva i så ska det väl gå bra. Utsätt inte barnet för att behöva gå emot en fördomsfull och hatisk omgivning. Däremot vill jag inte vara med och betala för inseminationen via skatten. De får betala själva.
Inlägg #6: Postat: 2005-06-04 13:56:00
Friskytten
Vad himla trevligt det låter det där med "ideologiskt välformulerade föräldrar". Jag förstår att AlfVerner också är expert på homosexuella par och det är därför han vet att inga sådana par innehåller en alkis eller en psykpatient. Dream on Alf.
Laddar...