Feministerna var inte först, del 1

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2005-06-08 11:14:00
Motsvarande
Ja, tror också att de har ett visst inflytande på regeringen, och att detta är skadligt. Men som jag redan har sagt så är det inte det jag invänder emot. Jag tycker att din tes är intressant och att den förtjänar bättre argumentation än så här.
Inlägg #22: Postat: 2005-06-08 13:45:00
Motsvarande
Några förtydliganden: i svar 12 syftar "den som inte gör det" på Kruzze. I övrigt bör jag kanske säga att jag tycker artikel två var betydligt bättre motiverad. Men artikel 1 tycker jag fortfarande är vag och dåligt motiverad.
Inlägg #23: Postat: 2005-06-08 13:46:00
Motsvarande
Exempel på det: "en pipeline in i regeringen" är inte entydigt, forskarna som påstås ha blivit förskjutna nämns inte så påståendet kan inte kontrolleras, någon referens som backar upp påståendet att sossarna tillsätter professorer efter partilojalitet ges inte..
Inlägg #24: Postat: 2005-06-09 21:57:00
tomster
Del 1 underbyggs givetvis av del 2. Såklart. Mina påstående kräver en del jobb för att kontrollera, men de är inte tagna ur luften OCH det här är inte DN Debatt. Jag betalar för att skriva och jag gör det på min fritid. Jag orkar faktiskt inte skriva en ofelbar artikel vad gäller källhänvisningar osv. Det är grymt jobbigt. Men jag bidrar med en länk angående forskningen, för sakens skull: Länk: dn.se
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...