|
Inlägg #1: Postat: 2005-06-01 13:30:00
|
|
Daniel Wijk |
Precis som att man inte kan anta att en kvinna som får en knuff i krogkön är utsatt för misshandel och sedan automatiskt lägga skulden på en man. Men i deta fallet är det väl okay eftersom det hjälper feminismen att vinna lebensraum?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-06-01 13:35:00
|
|
Daniel Wijk |
rättning: inte "en man" utan ALLA män i samhället och sedan klga på att alla kvinnor är det jättesynd om och alla män är onda.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-06-01 21:05:00
|
|
Friskytten |
Jaha, "Den lilla gläfshunden" Anna Drangel är i gång igen. Oj, nej visst förlåt mig, jag glömde! Sådana fula saker kallar man ju bara manliga journalister och skribenter!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-06-02 00:44:00
|
|
Dick Wase |
Jag kan inte ens ta för givet att Du är Du Anna Drangel, och eftersom jag inte kan göra det så bör jag väl bortse från Din kritik?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-06-02 08:40:00
|
|
Bärnson |
Dick: Det där var väl en jävla onödig kommentar. Den skulle kunna tolkas som att du inte tänkt på möjligheten att män skulle kunna låtsas vara kvinnor på nätet och nu försöker ducka för det. Det finns gott om bevis för att män utger sig för att vara kvinnor. Iinte minst skånepedofilen som lurade i tonårstjejer att han var en 24-årig kvinna...
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-06-04 12:31:00
|
|
Dick Wase |
Ok, Bärnson, den kanske var onödigt ironisk. Men man kan inte säga att undersökningmetoden har "uppenbara brister" utifrån att någon eller några kan utge sig för att vara andra. Och vad är gott om bevis? Jag vet att det förekommer, men..
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2005-06-04 12:33:00
|
|
Dick Wase |
..jag valde ICQ för att den är världsomspännande, och inte en sajt som öppnar för att kunna knyta fysiska kontakter. Ursprungligen gjorde jag denna undersökning i februari i år, som jämförelsematerial för fakta om antiken och medeltiden. Jag studerar nämligen sexualiteten i historien.
|
| |