Cindy Crawford - dum som ett spån

Inlägg #1: Postat: 2001-06-06 16:50:00
Agnes
fots>> Madonna är en usel skådespelerska, eller att hon inte har en aning om vari Gwyneth Paltrows storhet ligger. Jennifer har också trampat Salma Hayek på tårna mer än en gång genom att hävda att hon själv är en större latinamerikansk stjärna än Salma, trots att Jennifer de facto är född amerikan och har engelska som modersmål. Hon har också hävdat att hon inte kan förstå hur Cindy Crawford någonsin kunde blivit supermodell. Fast mer detaljerat än så vad hon sa om henne vet jag inte.
Inlägg #2: Postat: 2001-06-06 16:51:00
Agnes
forts>>>Jag säger dock inte att detta var en anledning för miss Crawford att hävda att Jennifers rumpa är för bred vilket jag tycker var ett mkt lägre påhopp än de som Jennifer klämt ur sig utan det verkar som om de båda är lika diviga och lika dumma i huvudet.
Inlägg #3: Postat: 2001-07-27 01:17:00
Juanita Zanetti
Om vi tar bort S. Hayek. Så har Lopez rätt, vem fan är Madonna, tycker du att hon är en bra skådis eller sångerska? Hon anses nästan vara någon sorts av drottning av musiken, men vem fa är madonna? Cindy, håller med är, och Paltrow en sugar skådis. Lopez är bara ärlig, hon hittar ju inte på något, men sen att hon själv kanske inte är en bra skådis, det är en annan sak.
Laddar...