|
Inlägg #21: Postat: 2005-05-24 22:00:00
|
|
Sunny |
20 Nu blir du larvig.
Alla som över huvud tagit läst om rättegången vet liksom vi som följt den att huvudet saknas. Lätt att kolla.Gör det.Står i alla referat.
Ja jag vet liksom de flesta andra vilka män som nämndes: de var båda kunder till Catrin.
den en var den siste som såg C i livet: Den andre en kund hon brukade bo hos.Lätt att kolla. Gör det.C tyckte inte om Obducenten: Noll passion.
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2005-05-24 22:09:00
|
|
Sunny |
Beslagen hos obducenten finns registrerade. Lätt att kolla hans filmer. Gör det.
Innan du antyder att min artikel är felaktig på de här punkterna vilket den inte är så kolla fakta.
Enkelt i det här fallet.
Du har ju inte ens fattat att min artikel vänder sig EMOT spekulationerna i media då jag pekar på hur lite vi egentligen VET.
Du borde kanske avstå från att kommentera när du inte orkar kolla fakta o inte förstår vad jag skriver?
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2005-05-24 22:11:00
|
|
Sunny |
Jag vänder mig med denna artikel till de som dels följt fallet o alltså känner till "grundfakta" o dels de som verkligen undrar vad som hände Catrin: Du hör ju inte till någon av dem?
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2007-01-07 19:01:00
|
|
Flamis |
Catrine La Costa sexmördades och torterades inför en Betalande publik av prominenta gäster många högt uppsatta.Cirka30st Politiker,Poliser,Affärsmän,Läkare,EXoch inte bara La costa har dödats på detta vis.
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2007-01-07 19:23:00
|
|
Janne B |
Flamis gör inte minsta försök att bevisa sina påståenden. Så texten är helt osaklig tills motsatsen bevisats.
|
| |