|
Inlägg #1: Postat: 2005-05-22 15:31:00
|
|
Jonas Liljeström |
Jag är glad att Grekland vann igår - både Martin och Elena är utomordentliga artister och deras framträdanden höll oändligt högre klass än majoriteten - jag tror aldrig jag har hört så mycket falsksång i en melodifestival förut. Jag kan bara hålla med om att det stora problemet för Sveriges del är att det var en dålig låt. I omvärldens ögon är Sverige ett provinsiellt i Europas utkant, och det blir bara töntigt om vi väljer att representera oss själva med en låt som handlar om Las Vegas.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-05-22 16:19:00
|
|
Janne B |
Om det är så illa organiserat att en enda person kan sänka hela företaget, varför bojkottas då inte hela eländet. I Veckor har det sett om som dett detta var hundra ggr viktigare än franska EU-valet.Fransmännen avgör nu vår framtid. Inte Björkman.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-05-22 22:01:00
|
|
marcarolo |
Håller helt med. Låten är rent pinsam. Den är inte bara fånig utan lyser också plagiat lång väg. Helt utan skuld är inte heller Martin. En artist med självbevarelsedrift borde inte acceptera skit.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-05-22 23:32:00
|
|
Lars Nilsson |
Heja Alf. Äntligen ett område som Du behärskar bättre jag själv. Vet inte om Du har rätt men jag hoppas det. För jag unnar Dig faktiskt att även Du någon gång får rätt. En fempoängare från mig.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-05-23 09:26:00
|
|
Per W |
Det var samma tönt-varning för "Las Vegas" som det var för Forbes låt "Beatles", som gjorde liknande fiasko för evigheter sen. Sen hämtade sig aldrig Forbes. Hur skall Martin undgå "Staffan Tapper"-syndromet.
Eurovisionsschlagern är numera aldrig en möjlighet för en artist, bara en stor risk.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-05-23 09:27:00
|
|
Jan E |
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2005-05-23 11:30:00
|
|
Unto S |
Las Vegas, Las Vegas, denna skitens högborg, horor, gangstrar, speljävlar mm. mm. Dom är så skitiga att det behövs all vatten från den vackra Coloradofloden för att hålla staden ren. När floden mynnar ut i Mexikanska Gulfen finns det inget vatten att rinna av. Saltvattnet har tagit över hela deltat och dödat fåglarna, fiskarna, växterna …
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2005-05-23 14:22:00
|
|
Mysan |
Martin och elena de enda som borde ha vunnit!
|
| |