Vad jag VET om Catrine da Costa

Inlägg #1: Postat: 2005-05-19 15:32:00
Janne B
Thomas.Frågan är ju vad vi betygssätter. Jag tror det är olika inställning till det. Litterär förmåga. Mod. Saklighet.Självutlämnande. Lätt/svårt ämne.Klarar vi av en totalbedömning? Jag får ofta fundera ordentligt, gör ändå missar.
Inlägg #2: Postat: 2005-05-19 22:10:00
stålis
Jag tycker illa om åsiktsröstning också, men det är tyvärr satt i system. Så, ja, även jag kör med det, vilket jag inte gjorde i början.
Sunnys artikel är värd en 4:a, men eftersom här råder åsiktsröstning och jag gillar huvudtendensen i Sunnys artikel ger jag henne ändå en 5:a "det bästa jag läst" - knappast ;-
Inlägg #3: Postat: 2005-05-19 23:10:00
Sunny
Tack för er vänlighet alla tre.
Thomas: mina betyg rasade drastiskt efter några debattartikler som delvis handlade om detta med häxjakter på pedofiler. Det får man inte tycka illa om: då blir man genast en "förrövare."
Man får inte var exstrippa heller. Inte utan att känna skam:ej pk.
Men jag är nöjd för jag får skriva vad jag verkligen tycker här på Sourze.
Inlägg #4: Postat: 2005-05-19 23:12:00
Sunny
Stålis visst är det sant. Ingen kan nog säga sig sitta med "det bästa de läst "framför sig var gång de går in på Sourze men jag erkäner att jag gör som du när de försöker sänka en bra skribent på grund av "fel" åsikter.
Inlägg #5: Postat: 2005-05-20 11:07:00
Thomas L. Aabo
Sunny ståhlis, när jag var såsskribent bad jag dem ändra texten på betygen eftersom...
Inlägg #6: Postat: 2005-05-20 21:02:00
Unto S
Fy fan! Sunny är till vänster och därför får hon låga betyg!
Laddar...