Han var blottare och blev vårdnadshavare 44

Inlägg #1: Postat: 2005-05-17 09:56:00
Annika Lundgren
Vad jag har beskrivit handlar inte om fysiskt våld eller behov av skyddad identitet. Vad jag har velat belysa är ett skriande behov av att myndigheter ska använda rätt expertis för ändamålen.
Social misär är en sak, kurativ hjälp en annan och psykiatrisk expertis är en tredje helt annan sak. Den psykiatriska expertisen kommer på skam i onödan när socialsekreterare och kuratorer inte vill inse sina begränsningar.
Inlägg #2: Postat: 2005-05-17 19:48:00
Sunny
Jo jag vet. Men någon som arbetat länge "på fältet"med de här sakerna kan ha många värdefulla råd att ge bort: inte bara skyddade indentiteter. Bra råd är i bland gartis o jag brukar själv ta emot dem med tacksamhet för om jag inte behöver dem kan jag möta någon som gör det.Vill du inte ha dem ska jag i alla fall skriva o tacka honom för omtanken.
Inlägg #3: Postat: 2005-05-17 21:19:00
Annika Lundgren
Sunny: Jag tycker inte att du ska engagera dig i något som du så uppenbart visar dig inte ha utrymme nog för att förstå vidden av.
Inlägg #4: Postat: 2005-05-18 17:58:00
Sunny
Oroa dig inte: med din attityd är det ingen som erbjuder dig hjälp 2 gånger!
Jag har varit engagerad i detta sedan ungdommen: var med före Bris så det är nog för sent nu att sluta? Har dessutom fått som bonus en hel kull "lånebarn" som nu är vuxna.
Du som skrev det vänliga brevet till A: min hårddidk har klappat i hop o därmed min post hem.Adressen här på Sourze Hotmailen fungerar dock
Orkar du kopiera ditt brev med alla goda råden så har jag de som gärna vill ha det? Kram Sunny.
Laddar...