|
Inlägg #1: Postat: 2005-05-13 01:23:00
|
|
Daniel Wijk |
Fantasier om våldtäkt är nog ganska vanliga, framför allt bland kvinnor det är där de flesta sexuellt undergivna personerna finns och dom är i sig inte alls någonting farligt eller äckligt. Tanken är ju att man blir tvingad till något man vill fast man inte riktigt ville erkänna det! Även en hel del killar har dessa fantasier om att bli våldtagen.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-05-13 01:26:00
|
|
Daniel Wijk |
I vårat samhället som för närvarande fortsätta att sitta och darra i moralpanik så är det ju naturligtvis jättehemskt att gå ut med detta. Ännu hemskare är det förståss om någon säger att denne har fantasier om att våldta, då blir alla väldigt obehagliga till mods och gör sitt bästa för att förskjuta personen som säger detta så långt ifrån sig som möjligt.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-05-13 01:28:00
|
|
Daniel Wijk |
Nu kanske jag iofs har fel, men jag kan tänka mig dessa situationer ovan väldigt väl och har även hört lite av folk med de översta fantasierna mest tjejjer som fantiserar om att vara sexuellt undergivna och då bli tagna med våld. Fantasi är inget fel och vad du än fantiserar om är normalt att FANTISERA om. Man kan inte helt själv kontrollera fantasier, bara helt kontrollera sig själv.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-05-13 01:32:00
|
|
Daniel Wijk |
Problemet är väl mest att vissa människor i de feministiska leden ser en chans att skapa sig en maktfaktor genom att spä på rädsla i samhället och därför överbelyser tankesätt och fantasi för att kunna göra vinsta på det själva. Därför hamnar stora delar av befolkningen i en gråzon där dom inte har rätt att yttra sig om vad dom tycker och tänker utan att bli beskyllda att dom är onda.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-05-13 17:38:00
|
|
susanna s |
www.darkside.se
Vem har inte haft sådana fantasier. Dom kan vara väldigt häftiga.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-05-17 00:41:00
|
|
Daniel Wijk |
Tja, jag har haft fantasier åt båda hållen, inget jag skämms för. :-
|
| |