|
Inlägg #1: Postat: 2005-05-04 13:11:00
|
|
Nähädu |
Ledsen Annika, men nu har den här historien spårat ur till den milda grad att jag inte längre tycker du är trovärdig. Att ALLA andra försöker jävlas med dig och dina barn och att du ALDRIG gjort något fel låter helt enkelt inte rimligt. Sorry, men jag tror inte på vad du skriver.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-05-07 17:32:00
|
|
Annika Lundgren |
Om jag räddar ett enda barn från psykisk tortyr eller myndigheternas brist på engagemang har jag nått mitt mål.
Jag respekterar att alla inte tror men jag respekterar inte att oseriösa personer tar tillfället i akt att spy ut sin egen galla.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-05-11 13:19:00
|
|
Mia Sjögren |
Jag har varit med om en mildare variant av din historia och jag förstår hur svårt du har haft det. På de kommentarer som gjorts här ser jag just det som är allra, allra värst när man är i den situation du och många andra är i; att inte bli trodd och tagen på allvar. De är så oerhört manipulativa, dessa män, och det är fruktansvärt att bli utsatt för omgivningens misstro. Jag önskar dig allt gott och hopp om en bättre framtid!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-05-14 15:37:00
|
|
Sunny |
Annika: Du har ett brev här hos mig. En jättetrevlig man har skrivet väldigt många råd angående skyddad indentitet.
Han vet mycket eftersom han tydligen arbetat med de här sakerna.
Sänd mig en e.majl så ska jag sända över:man kan aldrig veta när man behöver en upplysning. Kram Sunny
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-05-17 08:09:00
|
|
Annika Lundgren |
Ett barn fyllt av rädsla och behov av hjälp berövades sitt eget liv, sin bror och sin mamma. Hon fick uppgiften att vara förälder för sin far. Ingen reagerar på detta.
Under tiden sker ett oändligt tjat om det fysiska våldet mot kvinnor och feminismen driver både mig och andra till vansinne.
Hur många barn ska få sina liv förstörda under tiden?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2006-10-26 10:11:00
|
|
trollpacka |
Hej Annika.Starkt ,naket utelämnar du ditt livLåter oss få ta del av en verklighet som är både skrämmande,fruktansvärd tragisk,sorgsen Det känns som En "buldozer" av känslor kör igenom mitt inre.Hur?kan detta få ske .Det är ett barns rättigheter till sitt liv,det handlar om .Det ,som allt skall focuseras på.Att bli ifrågasatt sin trovärdighet,Vem kan göra sig till tolk för någon annan människas upplevelser.Du har delgett ,Jag tagit emot,denna smärtsamma berättelse. EN VARM KRAM
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2006-12-27 17:04:00
|
|
wilmerx |
Med erfarenhet från kvinnojouren så är dessvärre din berättelse inte unik. Kan bara önska dig lycka till!!
|
| |