|
Inlägg #21: Postat: 2005-05-03 01:35:00
|
|
Calle Z |
Ordförande Abd al Haqq Kielan i svenska islamiska samfundet! Citat " Det är tveksamt om kvinnor bör ha rätt till ett eget socialt liv utanför hemmet" Slut citat!
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2005-05-03 01:47:00
|
|
Calle Z |
Men och andra sidan så är det alltid så befriande skönt när ondskan och dumheten visar sitt rätta ansikte! Trots att den rådande och härskande eliten inte vill det! Låt dumheten och ondskan komma till tals! Ju mera desto bättre..
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2005-05-04 00:42:00
|
|
Redliner |
skönt att du har blivit feminist, calle z. jag minns dig från andra diskussioner där du eldfängt attackerat debattörer som talat om kvinnoförtrycket i sverige.
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2005-05-04 19:13:00
|
|
Calle Z |
Redliner har du läst vad jag har skrivit? Jag föraktar de sk feministerna som inte står upp för sina systrar som förtrycks och tom mördas pga "hederskulturen"
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2005-05-04 19:25:00
|
|
Calle Z |
Jag föraktar dem något så gränslöst mycket pga av att de i sann PK anda kan lägga ner sitt krut på att protestera mot menlösa skönhetstävlingar och dolda maktstrukturer osv. När de istället borde protestera livet ur sig mot personer typ Abd al Haqq Kielans kvinnofientliga uttalande. Måtte historiens dom falla tungt över dessa sk feminister pga av deras feghet och politiska korrekthet.
|
| |