Inlägg #1: Postat: 2005-04-14 17:04:00
|
Chris.X |
stålis: Det är precis som det brukar. När någon skriver en artikel eller kommer med en klockren kommentar i ett inlägg kommer svaret från diverse feminister att man inte har "fattat" hur det ligger till. Taktik nr 2 är att låtsas som det regnar. Vilket vi ser nu i denna spalt. *suck*
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-04-14 17:32:00
|
AmerikaMike |
Eller så är de upptagna av interna strider "Fi-stimmet" mot "Feministas-en" osv
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-04-14 18:34:00
|
stålis |
På ett sätt blir jag glad för att andra som Chris och Mike formulerar mina tankar, på ett annat sätt äcklas jag av feministernas tankeröra och feghet.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-04-15 08:36:00
|
Thomas L. Aabo |
Att acceptera feminism är tankeröra. Tyvärr kan der inte bättre.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-04-15 11:18:00
|
pUs |
Och när inte ens Unto frälser forumet med sin verbaldiarré är artikeln fulländad.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2005-04-18 13:23:00
|
JennieE |
Ifall man är emot fördomar och orättvisor så vill man absolut höra alla sidor om något. Att man fortfarande tycker att det finns fördomar mot/om kvinnor som är värda att kämpa för behöver inte betyda att man automatiskt ansluter sig till teorin om könsmaktsordningen och hatar allt vad män heter..kan till och med vara så att man läst om detta förrut..
|
|
Inlägg #7: Postat: 2005-04-18 13:23:00
|
JennieE |
Sist som jag gick in till gänget här med en åsikt så tog det bara några minuter innan jag var utnämd till radikalfeminist som spelade offer..ifall ni nu är emot alla slags fördomar och inte bara de om att alla män skulle vara svin så kanske ni skulle kunna lägga av med att bunta ihop alla med avvikande åsikter till ett feministgäng och ösa galla över dom...det blir ju bara fördomar åt andra hållet av det...
|
|