Calle Jonsson- den bisarra historien äntligen slut

Inlägg #1: Postat: 2005-04-13 11:04:00
Billy Butt
Rörigt? Du, Per W av alla, borde fatta resonemanget. Du gör säkert det, men det är som jag en gång skrev för länge sen... om jag skulle skriva att Sveriges huvudstad heter Stocokholm, skulle du Per W ifrågasätta saken bara för att det var jag som skrev det. Jag ser igeonom dig Per W.Du lider av en Billy Butt komplex - det har du gjort länge. kanske dags för dig att visa lite mer klokhet och debattera istället för att attackera debattören. Annars tar jag inte dig på allvar.
Inlägg #2: Postat: 2005-04-13 11:06:00
Billy Butt
Och jag tänker INTE ingå en stor fånig debatt med dig här på kommentarssidan. Så jag föreslår att du tar till dig vad jag skrfiver ovan. Debattera gärna - men sluta med dina fåniga påhopp på debattören. Det gör dig att se löjlig ut.
Inlägg #3: Postat: 2005-04-13 12:07:00
Per W
Naturligtvis frågasätter jag att huvudstaden heter "Stocokholm"!
:-
Inlägg #4: Postat: 2005-04-13 12:11:00
Per W
Den heter ju Stokocholm.
F ö är det evigheter sen jag fann det värt att kommentera dina inlägg.
Komplexet lär ligga hos dig. Kom igen BB, förklara ditt inlägg, vad är budskapet??
Inlägg #5: Postat: 2005-04-13 12:15:00
Per W
Och var finns "attacken" på debattören i mina kommentarer. Jag har i allafall inte kallat dig: "pajasdebattör, den mediekåte Bily Butt".
Inlägg #6: Postat: 2005-04-13 12:20:00
Per W
Och återigen Annika Östberg. Skall kommandosoldater frita henne till Sverige?
Ambassadörer och poliiker har gjort det mesta för att hon skall avtjäna sitt straff i Sverige. Hon är ju inte oskyldig som Calle.
Skriv ett nytt brev till "Terminator", det kanske hjälper.
Inlägg #7: Postat: 2005-04-13 12:31:00
Billy Butt
Per W - du har gjort bort dig så många gånger här på Sourze kommentarsforumet så jag orkar inte debattera med dig. Du får ha dina åsikter. Det vore dock intressant att läsa en artikel AV DIG någon gång... Nu sätter jag punbkt här. Slkriv vad du vill. Jag ryker på axlarna och bvlir inte påverkad av dina löjliga kommentarer.
Inlägg #8: Postat: 2005-04-13 13:06:00
Per W
Atrikeln kommer så småningom :"Billy Butt - den bisarra historien äntligen slut"
Inlägg #9: Postat: 2005-04-13 13:43:00
Billy Butt
Ha Ha Ha - Det vill jag se Per W...!!! Du är för feg att skriva en artikel själv!
Inlägg #10: Postat: 2005-04-14 04:14:00
Donny
jag måste säga att jag håller med BB, det är riktigt dåligt att inte infinna sig i rätten. Vad tror dem att Grekland är för land egentligen? och är Calle så oskyldig? vet nog vad som händer när unga svenskar är ute och super !
Laddar...