Feministiska populistas?

Inlägg #1: Postat: 2005-04-08 19:54:00
Björn_T
Nej, det är de inte. Men HON är det förmodligen, det betvivlar jag inte. När hon som du tänker på hade deklarerat att hon ville avskaffa kaptitalismen och fick frågan "vad vill du ha istället?" så skakade hon på huvudet och kvittrade "du ställer sådana svåra frågor!". Om du verkligen tror att alla kvinnor är så puckade rekommenderar jag dig att träffa fler kvinnor. Det finns 3 miljarder, varav åtminstone 2.999.999.999 förmodligen är smartare än hon.
Inlägg #2: Postat: 2005-04-10 17:47:00
Beckisbarnet
Du har rätt, Björn T, de flesta kvinnor är säkerligen smartare än henne. Konstigt bara att två stycken stollar hamnat i samma samfund. Hörde på P1morgon häromdagen då de skulle presentera "Feministiskt intiativ"...
Inlägg #3: Postat: 2005-04-10 17:49:00
Beckisbarnet
forts;
Då frågades bland annat Monica Amante ut om på vilket sätt alla män i alla positioner i samhället var överordnade alla kvinnor i alla positioner i samhället så svarade Monica; "A.. det bara ee så, liksom.."
Inlägg #4: Postat: 2005-04-10 17:51:00
Beckisbarnet
forst; När då programledaren forstatte att fråga om Gudruns mansskatt och männens kollektiva skuld, så sa Monica; "Aaa... de ee så att alla män drar nytta av våldet mot kvinnor.." Då undrade programledaren hur Monica menade, "På vilket sätt då?" undrade programledaren. "Aaa..de bara e så, liksom." svarade Monica Amante..
Inlägg #5: Postat: 2005-04-10 17:53:00
Beckisbarnet
Det var rena löjan. Det är ju möjligt att Monica Amante helt enkelt inte är mediavan och må så vara, men om partiet skall komma någonstans måste dom komma med någon bättre förklaring på att männen skuldbeläggs kollektivt än bara "De bara ee så, liksom.." annars är det där partiets dagar redan räknade kan jag säga!
Inlägg #6: Postat: 2005-04-10 17:53:00
Beckisbarnet
Det var rena löjan. Det är ju möjligt att Monica Amante helt enkelt inte är mediavan och må så vara, men om partiet skall komma någonstans måste dom komma med någon bättre förklaring på att männen skuldbeläggs kollektivt än bara "De bara ee så, liksom.." annars är det där partiets dagar redan räknade kan jag säga!
Inlägg #7: Postat: 2005-04-10 18:06:00
Beckisbarnet
...eller det kanske inte blir TVÅ stollar utan bara en,,? Det kanske är Monica Amante som är den långtidssjukskrivne? Isåfall är jag inte det minsta förvånad, hon lät ganska seg. *rått skratt*
Laddar...