Nu tror jag att Calle Jonsson är oskyldig

Inlägg #1: Postat: 2005-04-05 22:59:00
Calle Z
Ifall killen bedöms som oskyldig av den grekiska rättvisan så hoppas jag få slippa läsa några mer artiklar av dig, där du dömer folk på förhand pga av att om man är en blond infödd svensk kille eller om man är en svarthårig icke infödd svensk kille! Det luktar unken rasism lång väg..
Inlägg #2: Postat: 2005-04-06 00:05:00
Billy Butt
Men kära nån - det är ingen som står bredvid din dator och håller en pistol mot ditt huvud och tvingar dig att läsa vad jag skriver. Om du inte giller det - skit i det. Så enkelt är det. Men uppenbarligen blir du berörd på ett eller annat sätt annars skulle du inte reagera - och att du reagerar är bra. Det är vad "debatt" handlar om.
Inlägg #3: Postat: 2005-04-06 00:10:00
Calle Z
Kalles kaviar Calle! Fy fan! Skulle du ha skrivit något liknande om det skulle ha varit någon icke infödd svensk kille? Låt oss leka med tanken att jag hade skrivit ..Den svarthårige kebab killen. Visst!
Inlägg #4: Postat: 2005-04-06 00:23:00
Calle Z
Ett rätt till dig! Debatt handlar om att motståndar sidan får göra sin röst hörd. Olika åsikter du vet? Varför så arg?
Inlägg #5: Postat: 2005-04-06 00:38:00
Calle Z
Det behövs nämligen inte att någon står bredvid min dator och håller en pistol mot mitt huvud när jag läser dina artiklar! När jag läser vad du vräker av dig..så kan jag hålla denna pistolen själva :
Inlägg #6: Postat: 2005-04-06 01:03:00
Calle Z
Tom trycka av : för att slippa ditt oss mot dem snack! Som sagt, jag ser fram emot din nästa artiklel i Calle kaviar målet!
Inlägg #7: Postat: 2005-04-06 10:44:00
Billy Butt
Tryck inte av pistolen Calle - det vore synd att förlora dig som läsare! Förresten jag kallar honom för Kalles kaviär Calle därför att jag tycker att han är en gullig liten grabb - inte alls rasistisk menad.
Laddar...