|
Inlägg #1: Postat: 2005-04-05 11:20:00
|
|
Anna Drangel |
Välskrivet!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-04-05 13:55:00
|
|
Mysan |
Samma här! Som barnlös och medelålders så betraktas man väldigt suspekt.Kvinnor som har barn med sina x män vägrar låta den nya kvinnan träffa dessa.föräldrar som säger åt sina vuxna män att de inte får träffa andra kvinnor än sitt x.Undrar om inte kvinnor sinsemellanär sina egna största fiender? Kvinno roller att välja på i dag är den praktiska den tråkiga,bimbon eller karriäristen.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-04-05 22:50:00
|
|
Greg |
Mycket bra!
En fråga som jag undrat över är hur mycket påverkan lagstiftning har. Tex att mamman automatiskt får vårnaden om de inte är gifta, oftast får vårdnad om tvist finns osv.. Eller bara det faktument att mammor har det slutgiltiga beslutet över om barnet överhuvudtaget skall födas eller inte. Det är ju trots allt inte alla barn som föds som är önskade från pappans sida tyvärr. Med denna problematik blir det ju i princip omöjligt att komma upp i 50/50.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-04-06 00:44:00
|
|
Mysan |
Sen att de flseta matchomän i dag vill ha en tradionell kvinna oftast går ju inte att utrota på en dag.Inte många i dag som vill leva ett annat liv är kärnfamiljen.Men i dag finns det ju många andra sätta att leva på.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-04-06 02:04:00
|
|
Marcelo |
Min fru ska vara hemmafru. Hon slipper jobba. Det är fint. Hon är nöjd med det. Och jag också. Säg vad ni vill SVENSSONs !!!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-04-06 02:05:00
|
|
Marcelo |
Min fru ska vara hemmafru. Hon slipper jobba. Det är fint. Hon är nöjd med det. Och jag också. Säg vad ni vill SVENSSONs !!!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2005-04-06 02:07:00
|
|
Marcelo |
|
| |