Inlägg #1: Postat: 2005-04-04 20:44:00
|
stålis |
Jag vill inte så split, men din artikel var bättre - fast den ingav mig ambivalenta känslor. Anna D. gillar jag för att hon verkar vara så himla opretentiöst, obitchigt snäll. Känner mig elak när jag kritiserar henne. Politiskt är hon dock en oskuld som verkar hysa en obesvarad kärlek till den politiska debatten. Låter vidrigt inser jag, men om hon skrev om annat än politik skulle hon förmodligen skriva bättre.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-04-04 20:44:00
|
stålis |
Det verkar som om ämnet kunskapsnivån avgör kvalitén på hur folk skriver. T ex Håkan Nesser är underbar i de lätt självbiografiska "Kumla-romanerna", men när han försöker skriva sina polisromaner - bläh. Otroligt, hur kan en så bra författare skriva så dåligt ibland?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-04-04 21:23:00
|
Anna Drangel |
Tack Stina. Och du Stålis, kan inte du börja skriva Stålmannen-artiklar här på Sourze... typ... rycka ut och tycka till. Det är väl tur att jag är oskuld inom något område...he,he.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-04-05 12:41:00
|
tomster |
We must sacrifice these virgins to a volcano! Eller kan inte jag bara få träffa en oskuld? :-
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-04-05 12:42:00
|
tomster |
Och för övrigt, stålis, varför får inte jag tillrättavisningar om vad jag ska och inte ska skriva, jag tycker kritik är kul ju. Nu var det ett tag sen jag skrev, men om du ger tips på ämnen så kör jag. :-D
|
|