Bert Karlsson är värd svenskarnas respekt

Inlägg #1: Postat: 2005-04-01 11:47:00
Billy Butt
Jaså Marcus! Så du känner mig så pass att du kan uttrycka dig så? Sanningen min vän är att du har inte den blekaset aning om hur jag och Bert står med varandra utan du är , precis som alla andra påverkade av medierna. Erkänn det nu för sig själv!
Inlägg #2: Postat: 2005-04-01 20:16:00
Marcus
Min vän!! Jag menade absolut inte att på något sätt förolämpa dig! Jag ber verkligen om ursäkt! Och självklart vet jag att den enda bilden jag har av dig är mediernas bild och medierna har jag nästan slutat att läsa sedan dom sa att Shirley Clamp vann på sina bröst, jag ringde till och med till tidningen och verkligen var irriterad den gången.
Inlägg #3: Postat: 2005-04-01 20:18:00
Marcus
Som sagt, min kommentar var med glimten i ögat som du kan se på min smiley ";-" och jag ber verkligen om ursäkt om du tog illa upp! Med all respekt!! Och jag vet att jag verkligen inte känner varken dig eller Bert.
Inlägg #4: Postat: 2005-04-01 20:18:00
Marcus
Pease! and No hard feelings ;-
Inlägg #5: Postat: 2005-04-01 20:24:00
Marcus
PS. Min inbillade känsla av rivalitet mellan er kommer nog av radioprogrammet efter 3 då du enligt Stina Dabrovskij gav Bert Karlssons dotter möjlighet att spela in en Singel, jag tror låten hette Nattens Drottning, och Bert Karlsson och hans dotter intervjuades via telefon i studion.
Inlägg #6: Postat: 2005-04-01 20:25:00
Marcus
Men som sagt, jag har _bara_ mediernas bild av er två inget annat, det erkänner jag gärna. Jag ber om ursäkt! Jag hatar själv när man faller för medias bilder. DS.
Laddar...