Politiker borde gå på strippklubb

Inlägg #1: Postat: 2005-03-31 07:09:00
Anna Ekelund
Absolut inte samma sak. Kvinnor är oskyldiga små varelser som bara vill gott, och män kan ju inte förnedras... Därav mitt tjat. Vi måste främst bli jämställda i människors innersta, inte bara på papper eller antalsmässigt i styrelserummen.
Inlägg #2: Postat: 2005-04-01 15:42:00
Krokus
jag tror att i nuläget så skulle det inte bli någon löpsedel av detta, kommer det däremot först rapporter om att män far illa i sexindustrin och sedan så går Ulvskog på porrklubb och använder våra skattepengar till detta så blir det lite liv i luckan. Men finns det lika många rapporter om män som far illa inom sexindustrin jag buntar ihop till ett begrepp eftersom Anna är rätt inne på att försvara allt som har med sex i kombination med pengar att göra som kvinnor?
Inlägg #3: Postat: 2005-04-01 15:43:00
Krokus
och ifall det till exempel visade sig att Ron Jeremy som ganska ofta blir någon slags ikon och talesperson för porrindustrin satte på en minderårig påtänd tjej för att han aldrig fått något stöd från sin omgivning och tappat all självkänsla samt inte kunde göra motstånd så får han gärna säga det...men sålänge han fortsätter att säga att han sätter på vad som helst, bara det finns ett hål så känns det inte riktigt som dessa saker kommer fram..
Inlägg #4: Postat: 2005-04-01 15:44:00
Krokus
Jag tycker absolut att man ska granska varje enskilt fall för sig och inte låta ev fördomar om män och kvinnor komma emellan ens bedömning. Men precis som att det är väldigt korkat av Gudrun Schyman att kalla svenska män för talibaner, lika korkat är det att börja kasta paj tillbaks på alla andra kvinnor som bara kämpar för rättvisa och bunta ihop dem till ett surt gäng radikalfeminister som spelar offer.
Laddar...