|
Inlägg #1: Postat: 2005-03-25 09:53:00
|
|
Backman |
Om mitt barn är myndigt, då ser jag inga problem att dela en joint nångång. Är väl inte värre än att gå ut och ta några öl med sitt barn när det är myndigt?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-03-25 09:57:00
|
|
Backman |
Här i sverige är det "värre" men i många andra runt om i EU är det en ganska normal företelese.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-03-25 17:14:00
|
|
Urban |
Framförallt så skrämmer det mig att om någon ung släkting skulle vilja testa så finns ingen information att tillgå någonstans utan endast ett hysteriskt gastande om fängelse och förbud. Den svenska hållningen är ingen framkomlig väg och måste bort!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-03-28 12:16:00
|
|
Donny |
"röka "en" med honom/henne å garva höhöhö,fan va schysst det är,eller hur?" seriöst, varför skulle någon som helst sitta o röka en och säga detta??? och då särskilt en vuxen till sitt barn? det är en sådan inställning till cannabis som gör att det är olagligt idag, okunskap!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-04-01 20:59:00
|
|
JSK |
Frågan är snarare om man vill att dottern/sonen skall betraktas som kriminell eller ej. Att ungdomar kan testa droger är en realitet med eller utan förbudspolitiken.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-04-26 03:54:00
|
|
sphincter |
Jag hade hellre sett att min son eller dotter roker LAGLIG cannabis. Liksom manga foraldrar inte ser nagot fel i att lata sina barn dricka en ol tillsammans med dem, sa hade jag inte haft nagot emot att dela en joint. Anledningen ar att jag vet vilka effekter bade sprit och cannabis har, och jag foredrar cannabis. Naturligtvis vill jag inte att de ska ta nagra droger alls, men utav 2 onda saker....
|
| |