Socialnämnden röjde min skyddade identitet

Den här tråden diskuterar artikeln Socialnämnden röjde min skyddade identitet.
Inlägg #1: Postat: 2005-03-24 10:33:00
Mysan
Varför bor du inte med dina barn? Varför vet dom var du bor?Har du en bra advokat?
Inlägg #2: Postat: 2005-03-24 12:14:00
Anna Li
Det är för jävligt att det kan gå till så här. Att lämna ut uppgifter om ngn som har skyddad identitet är så klantigt och obeskrivligt korkat och insiktslöst gjort att det saknar motstycke.
Inlägg #3: Postat: 2005-03-24 18:36:00
megever
politikerna verkar inte ha någon inblick vad som händer människor ute i samhället
Inlägg #4: Postat: 2005-03-25 01:54:00
Emma
Det bästa tipset jag kan ge dig är att söka politisk asyl i annat land. Det är något som biter bäst på våra politiker i regeringskansliet, när omvärlden får veta att glorian hamnat på sne.
Inlägg #5: Postat: 2005-03-26 18:22:00
Sunny
Kristina: Du är inte ensam men det är ingen tröst nu.
Tyvärr kan man inte lita på det sociala när det gäller skyddade uppgifter.
Har du kontakt med något kvinnohus?
Har du någonstans att bo där du kan känna dig trygg o där du kan andas ut?
Du får gärna majla mig på tinrtomara56hotmail.com
Ifall jag kan vara till någon hjälp.
Inlägg #6: Postat: 2005-03-26 20:33:00
Friskytten
Otrolig skandal om det är som du beskriver det, och det utgår jag från tills vidare. Någon annan här föreslog dig att kontakta Kristdemokraterna och att söka asyl i annat land. Jag tror att båda förslagen är bra om du kan få kontakt med någon tidning som skriver om saken också!
Inlägg #7: Postat: 2005-03-28 15:24:00
Anna Ekelund
En varm hälsning full av hopp. Jag har själv varit med om det du skriver. Inte lika graverande, och mitt barn lyckades de aldrig ta ifrån mig. Men det året var det kallaste i mitt liv. Du är långt ifrån ensam, mitt hjärta är med dig, och en dag skiner solen på dig och dina barn igen.
Inlägg #8: Postat: 2005-06-11 20:08:00
Kristina A
Uppföljning..
Dom fortsätter ge ut journalanteckningar,förtalar mig,skriver in en massa osanningar i journalerna.Mina uppgifter är återigen röjda.Nu håller jag på att flytta igen men sedan flyttar ja inte mer.NU har jag fått nog.Fick ett mail från regeringen där statsministern tackar för att jag berättade hur mitt liv var,men att dom inte kunde gå in i enskilda fall..
Samma svar har jag fått överallt.
Bitter ja med all rätt...
Laddar...