Inlägg #1: Postat: 2005-03-22 14:38:00
|
susanna s |
Att många äldre män dras till yngre kvinnor är inte konstigare än att yngre kvinnor ofta dras till äldre män. Evolutionen, yngre kvinnor är fertilare, äldre män mognare och bättre på att ta hand om avkomman. Det är dom drifterna som styr oss omedvetet. Som fjortonåring så fantiserade jag om george rydeberg på kvällarna obs ej den unge från dom gamla filmerna utan den äldre mannen med de grå tinningarnas charm.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-03-22 14:54:00
|
henny |
evy:ärligt talat, varför är det givet att det är mer krävande med ett förhållande med en 40-åring jämfört med en 17-åring? jag blir så trött på dessa kategoriseringar efter ålder. Varför förutsätts det alltid att det är fula saker på gång bara för att det är stor ålderskillnad?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-03-28 02:58:00
|
Evy |
... Det blir lätt så när man bor i ett osocialt , utseende fixerad stad som sthlm, riktig vänskap och kärlek e svårt att hitta och om det väl händer gäller det inte länge .
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-03-28 03:04:00
|
Evy |
... Håller inte länge, menar jag. Det är en ständig kamp om vem som e bäst ,snyggast ,har mest is i magen men i själva verket e dem tomma ensamma själar alla från östermalmstorg med goose jackan till fittja förort med vem e mest kriminell... Ju mer jag lär känna människan desto mer älskar jag mitt husdjur... Det ni ...
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-03-28 03:05:00
|
Evy |
... Håller inte länge, menar jag. Det är en ständig kamp om vem som e bäst ,snyggast ,har mest is i magen men i själva verket e dem tomma ensamma själar alla från östermalmstorg med goose jackan till fittja förort med vem e mest kriminell... Ju mer jag lär känna människan desto mer älskar jag mitt husdjur... Det ni ...
|
|
Inlägg #6: Postat: 2005-03-28 03:07:00
|
Evy |
|
|
Inlägg #7: Postat: 2005-03-28 04:18:00
|
Evy |
jag vet idag hur min kille kan knäcka mig mer än när jag var 17 därför kan jag be han att inte göra vissa saker, vilka saker/krav jag kommer att ha vid 40 vet jag inte det får jag se, allt hänger på hur jag handskas med mina känslor i framtiden.
|
|