Inlägg #1: Postat: 2005-03-21 13:48:00
|
tomster |
Aha? Och det hade vad med vad att göra?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-03-21 21:20:00
|
Marcus |
Det beror på att dom flesta tjejer vill ha äldre killar.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-03-22 02:45:00
|
Evy |
Och att män är inte sugna på en 20 årig äldre kvinna som partner. Dels går dessa kvinnor inte att formas eller lätt imponeras. Många män vill känna makten av att veta allt och sett allt. Och som ung och rastlös tjej söker man sig och ser upp till dessa självsäkra män, tills man upptäcker att man e smartare och går vidare. Och mannen fick sina sexfantasier uppfyllda . Irriterande nog verkar många människor leva så här.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-03-22 09:09:00
|
Mysan |
Tycker man ser igenom mer och mer med ålderns rätt.Man tröttnar lättare.Kanske de tycker att 20 år äldre kvinnor är ett rejält nedköp.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-03-22 21:52:00
|
Marcus |
Men då kan ju ni göra samma sak.... det finns massor av unga rastlösa killar som gärna vill ha en äldre kvinna.. jag ville det när jag var 17 jag dateade till och med en... Men dom flesta tjejer unga som GAMLA vill inte ha yngre killar! även när dom inte är unga och rastlösa längre så vill dom hellre ha en i samma ålder eller äldre. Dom vill inte ha en 17 årig kille.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2005-03-23 10:23:00
|
Mysan |
Ja undra varför det är så ? Är det för att äldre män har vuxna barn,tryggheten,värmen och är relativit fria? Man måste kanske leta efter någon som är äldre så man slipper detta strulande pojkmäns beteende vad vet jag?
|
|
Inlägg #7: Postat: 2005-03-24 16:35:00
|
Marcus |
Ja kvinnor vill gärna ha trygghet och stabilitet och självförtroendeoch självsäkerhet. sånt som kommer med åldern. Killar däremot har inget emot osäkra tjejer med dåligt självförtroende. Vi är väldigt kärleksfulla och är gärna ett stöd och har mycket tålamod med omogna tjejer. Sen älskar vi också unga tjejer för att dom är frächa och vackra och dom är inte bittra och elaka.
|
|