Inlägg #1: Postat: 2005-03-19 12:51:00
|
Mabe |
"Utöver det har vi själva inom redaktionen upprättat vissa publicistiska riktlinjer som vi tror behövs för att göra sourze till en bra sajt, som gynnar kommunikation, förståelse, mångfald och öppenhet.
* Vi kommer inte att tolerera förtal. Det innebär att vi är restriktiva med alla texter som anklagar någon för något brottsligt eller klandervärt.
//
* Vi kommer inte att låta oss utnyttjas för att föra ut organiserade åsikts- eller reklamkampanjer..."
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-03-19 13:14:00
|
Mabe |
Gäller inte dessa regler för presstalesmän och branschintressen? Ni borde ha givit Mats Holme från MobilTeleBranchen en uppsträckning och möjligen publicerat hans artikel med en redaktionell kommentar.
Slarvigt Source
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-03-19 16:11:00
|
Nartin |
vad är "Source"?
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-03-20 12:16:00
|
Mabe |
Uh! Din trötta stackare! Jag råkade stava ordet ”source” rätt. Vilket f.ö. måste ses som helt ointressant - vad som är av vikt är däremot varför redaktionen på Soruze ! väljer att ha olika standard för medverkande skribenter. Uppenbarligen en för presstalesmän och propagandister och en annan för oss som är medlemmar och betalar för tjänsten. Helt oacceptabelt enl. mig.
|
|