En svart-vit världsbild

Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2005-03-17 23:09:00
Calle Z
Redliner visade vilket samhälle han förespråkar och vill ha, när han i en tråd önskade att bla jag och en del andra skulle fängslas för våra åsikters skull i förebyggande syfte! Unto.S den enligt egen utsago Humanisten är å andra sidan sätt en stor tillgång! Karlen vet inte vad han pratar om! Men han lockar alltid fram ett stilla leende...Så låt Humanisten berika oss med sin visdom..
Inlägg #2: Postat: 2005-03-17 23:27:00
Calle Z
Jag kan ibland sakna Untos artiklar där betyget till sist, utan undantag pendlade mellan 1,4 och 1,8! Hans briljanta försvarstal inför detta faktum. Det var alltid stor underhållning att få ta del av! Uppriktigt sagt så kan jag säga att jag saknar Unto´s genomtänkta artiklar :
Inlägg #3: Postat: 2005-03-18 00:57:00
Calle Z
stålis. Skämt å sido..Jag vet att du förstod det. Jag kommer tillbaka om ett par månader. verkligheten är som den är! Får jag bara vårdnaden så ..Men för den korta tiden jag har varit här, så skall du ha ett stort tack.
Inlägg #4: Postat: 2005-03-18 01:48:00
stålis
Till glädje för Unto och Redliner håller jag av ekonomiska skäl upp med artikelskrivande minst en månad. Bränt - med faktureringsavgift - 640 eller 650 spänn på två tioartikeksabonnemang på ganska kort tid. Lycka till med vårdnaden.
Inlägg #5: Postat: 2005-03-18 01:50:00
stålis
Tyvärr missade jag Untos försvarstal. Var det i anslutning till Victor Jara-dikten? Var orsaken USA-konspirationen och mig kanske?
Inlägg #6: Postat: 2005-03-18 02:17:00
stålis
Calle Z: kontakta gärna Sourze för min emailadress. Kanske kan ge dig lite lästips då och då.
Inlägg #7: Postat: 2005-03-18 02:23:00
Calle Z
stålis. Min chef är min lille bror! stålis du och jag borde prata privat...Hur gör vi? Skriver du så betalar jag. Å andra sidan sätt så tar en advokat 1200 i timmen! Unto S Jara dikt är o andra sidan obetalbar!
Inlägg #8: Postat: 2005-03-18 02:24:00
Calle Z
Unto´s jara dikt är suverän!!!
Inlägg #9: Postat: 2005-03-18 02:36:00
Calle Z
Oki...Allt gott.
Inlägg #10: Postat: 2005-03-18 02:41:00
stålis
Tack för finansieringserbjudande, men är faktiskt glad för den time out jag har tänkt mig. Lite nervpåfrestande att skriva kontroversiellt hela tiden. Men nu bingen och ladda batterierna.
Inlägg #11: Postat: 2005-03-18 09:58:00
Unto S
Fy Fan Ståhlman! Hur kan du lämna alla Sourzes rasister utan överstepräst. Vad skall dom ta vägen. Det finns ingen här på Sourze som kan samla ihop alla dessa intellektuellt befriade rasister som så mangrant SD-ordförande Emma har stött dig och dina rasistiska artiklar. I ärlighetens namn, du anser väl själv att du och dina artiklar har hamnat i avgrunden, bortom all humanism. Pengabrist lär du inte ha, din fru har ju miljoninkomster.
Inlägg #12: Postat: 2005-03-18 11:32:00
tomster
Vad är det för obehaglig stil ni kör hela tiden? Främst du Unto, men flera har pratat om varandra som privatpersoner, om var de bor mer specifikt och nu tar du upp att stålis fru ska ha miljoninkomster. Betyder det att du har kollat upp det? Hur sjukt är det? Andra har gjort samma sak om Unto, pratat om vilken kommun han bor i etc, vad är det för stil? Ska vi börja åka hem till varandra när debatten går tillräcklig hög?
Inlägg #13: Postat: 2005-03-18 11:34:00
tomster
Och Unto, du ska fan ta och skärpa dig snarast, jag är så FÖRBANNAT JÄVLA trött på ditt TJAT om att alla svenskar är rasister och fascister och primitiva och sånt. Hur många har du fått över på din sida med ditt varma sätt? Du alienerar alla och skyller på rasisterna när ditt största problem är du själv!
Inlägg #14: Postat: 2005-03-18 11:35:00
tomster
I diskussionerna alltså. Hela tiden är det en massa primitiva kvinnohatande abortmotståndare som med maffiametoder som röstar när dina artiklar får dåliga betyg och stålis bra betyg. Och alla som inte kritiserar stålis med orden "du sprider hat och är rasist" är rasister, fascister och abortmotståndare. Du svarar heller aldrig på frågor, du bara bajsar i trådarna överallt och torkar aldrig upp efter dig. SKÄRPNING!
Inlägg #15: Postat: 2005-03-18 12:46:00
Fowler
Stålis: Trist att du tar en time out, mig har du lyckats reta upp många ggr, alltid lika uppfriskande.
Inlägg #16: Postat: 2005-03-18 20:50:00
Friskytten
Tomster. Ta inte det där för hårt med personuppgifter. Unto har skrivit dikten "min kommun" i säkert 18 versioner och det är rätt svårt att missa att han bor i Vellinge kommun av det skälet. Och Michael S. har nämnt sin frus feta inkomst i ett slags kåseri. Unto tror jag är en högst fredlig man i praktiken, han bara blir desperat av något skäl när han ska skriva kommentarer.
Inlägg #17: Postat: 2005-03-19 02:00:00
Redliner
ni är den sorgligaste bunten, jag svär. men jag förstår att ni vill censurera mig, då jag hotar er sverigedemokratiska dominans på sourze. jag orkar belysa rasismen i era inlägg och jag synar ert skamlösa ljug med obskyr statistik. sånt gör ont i simpla propagandisters hjärtan! snyft! ta en kleenex och kom över det, "stålis". lär dig demokratins spelregler.
Inlägg #18: Postat: 2005-03-19 12:50:00
tomster
Censurera dig, redliner? Vem har sagt sig vilja censurera dig?
Inlägg #19: Postat: 2005-03-19 23:51:00
stålis
Jag vet inte vad jag skall svara, om jag skall svara. Har en ganska "sjuk" humor, så jag skrattar lätt. Inte minst åt Unto o Redliner. Samtidigt har jag en konstig känsla av att de inte skulle ogilla mig privat, att vi förmodligen skulle ha kul i t ex pubmiljö. Allt det här måste vara ett missförstånd. Uttrycker jag mig oklart på nåt sätt? ;-
Inlägg #20: Postat: 2005-03-19 23:55:00
stålis
Jag är inte mycket för det här med gulligull, men Fowlers trevliga repliker å sistone värmer. Ändå skall det bli skönt med en time out. Började natten som var pilla i mina gamla "litterära" manus, och fick mersmak. Skall ägna mig mer åt dem ett tag, men återkommer säkert i maj. Alltså i artikelform. I kommentarerna lär ni få dras med mig ytterligare ett tag.
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...